וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי נתניה מתעקשים: לא נופיע למשחק

6.5.2015 / 11:30

השחקנים נפגשו עם המנכ"ל, אבל סירבו להופיע למשחק בשבת נגד עכו. ערן לוי: "עמדנו בסיטואציות קשות אבל הגיעו מים עד נפש". דניאל הבטיח שקאיודה יימכר בתוך ימים, השחקן: "לא יודע מזה"

one

מבוי סתום בסיום הפגישה בין מנכ"ל מכבי נתניה, רועי דניאל, לבין שחקני הקבוצה. דניאל ביקש מהשחקנים לסיים את השביתה לאלתר, לשוב להתאמן ולהבטיח כי ישחקו בשבת נגד הפועל עכו. השחקנים היתנו את שובם לאימונים בכך שיקבלו המחאות של המועדון או כל גורם פרטי אחר עם המשכורות שחייבים להם עד כה.

השחקנים אמרו לדניאל כי הם מוכנים גם לקבל המחאות עם תאריך פירעון לעוד חודש, ובתנאי שיהיה להם משהו ביד שיבטיח שיהיה מישהו שיצטרך לשלם את הכסף בשבועות הקרובים. "בלי צ'קים אנחנו לא חוזרים להתאמן, ולא נשחק בשבת", אמרו השחקנים לדניאל.

הפגישה הסתיימה ללא תוצאות, וכשאנחנו ביום הרביעי של השביתה ובעוד שלושה ימים ממתין המשחק נגד עכו, לא ברור כיצד ייפתר המשבר הגדול שמאיים כזכור על סיום תקין של העונה בליגת העל. בכל מקרה, רוני לוי יעשה ניסיון נוסף תוך 24 שעות לפנות לשחקנים ולבקש מהם להופיע למשחק.

שחקני מכבי נתניה בפגישה עם הנהלת המועדון. מכבי נתניה, אתר רשמי
בינתיים הם עומדים בשלהם. שחקני נתניה בפגישה עם רועי דניאל/אתר רשמי, מכבי נתניה

עם סיום הפגישה דיבר ערן לוי עם כלי התקשורת, ואמר: "לא הגענו להבנות. הגענו למצב שבכל שלושה חודשים אנחנו מקבלים משכורת אחת. זה המקום של אנשי הכדורגל לקום ולעשות מעשה כי נעשו טעויות מסביב ולאו דווקא מצד אנשי נתניה. אנחנו כרגע לא חוזרים להתאמן ולשחק. יש לשחקנים בעיות כלכליות ואישיות והמצב הזה לא נעים. הלוואי שנקבל את הכסף כי הוא שלנו ולא של מישהו אחר".

לוי נשאל גם על מצב שבו נתניה לא תופיע למשחק ובכך ייגרמו השלכות כבדות כנגד המועדון: "אי הופעה גוררת ירידת ליגה, אבל אמרו לנו שאם יעלו עם הנוער, זו לא ירידת ליגה. אם מגיעים למצב שמדברים על ירידת ליגה והכדורגל עדיין נח על זרי הדפנה אז זו בושה. זה לא נורמלי שלא מקבלים שכר ארבעה-חמישה חודשים כשהליגה נגמרת בעוד עשרה ימים. מבחינה כלכלית שחקנים מתרסקים. ביקשנו צ'קים דחויים ואמרו שכרגע אי אפשר להתחייב לזה. עמדנו בסיטואציות קשות אבל הגיעו מים עד נפש. זה הגיע למצב שמבחוץ עוקצים את השחקנים ופוגעים במשפחות שלהם. ההחלטה כרגע היא לא לעלות מול עכו ולא לחזור להתאמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
לארי קאיודה שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
לא מכיר מכירה קרובה. קאיודה/קובי אליהו
"אני לא אתן את הסכמתי למכירה בטרם מכבי נתניה תשלים את כל החובות שיש לה כלפי. מי ערב לזה שאקבל את כל מה שחייבים לי לפני שאעזוב את ישראל? "

במהלך הפגישה בין דניאל לבין שחקני נתניה סיפר המנכ"ל כי בתוך מספר ימים אמורה להיסגר מכירתו של לארי קאיודה לקבוצה בבלגיה. לפי עדות השחקנים שהיו בפגישה, דניאל אמר להם כי הכסף שייכנס ממכירתו של החלוץ הניגרי יספיק לכיסוי שלוש משכורות שחייבים לשחקנים. השחקנים אמרו לדניאל: "אם אתה משוכנע שאתם מוכרים את קאיודה בתוך מספר ימים, תן לנו צ'קים עתידיים כנגד המכירה שלו, ונחזור לפעילות". דניאל לא הסכים להתחייב לכך אף שחזר על כך שהעסקה צפויה להיסגר.

קאיודה נשמע מופתע מהדברים בשיחה עם וואלה ספורט, ואמר: "אני לא יודע כרגע דבר על מכירה שכבר נסגרה. אני מניח שלדודו דהאן יש כמה קבוצות בבלגיה, אבל הוא לא עדכן אותי. בכל מקרה, אני לא אתן את הסכמתי למכירה בטרם מכבי נתניה תשלים את כל החובות שיש לה כלפי. מי ערב לזה שאקבל את כל מה שחייבים לי לפני שאעזוב את ישראל? אם אני חשוב למכבי נתניה ואם הם צריכים את הכסף מהכרטיס שלי, שידאגו לשלם לי בכל מיני דרכים את מה שהם חייבים, אחרת לא אדון איתם על המכירה שלי".

בנתניה צריכים לקבל הבוקר תשובות סופיות בנוגע לסכומים שהיו אמורים להיכנס כדי שניתן יהיה לשלם את משכורות פברואר. שחקני הקבוצה שוחחו ביניהם אתמול ודיברו על כך שצריך להמשיך באותו הקו, עד אשר יקבלו את הכספים המגיעים להם. במכבי נתניה חוששים מאוד מאי הופעה של השחקנים למשחק מול עכו ומהכתם שידבק במועדון אם נתניה תשפיע בצורה ישירה על זהות היורדות לליגה הלאומית.

עדכון ראשון: 8:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully