וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס מחכה עם החגיגות; "לא ציפו שנגיע לחצי גמר האלופות"

אחרי הבטחת האליפות הרביעית ברציפות, מאמן הגברת הזקנה מתמקד במשחק מול ריאל מדריד בשלישי: "לא בכל יום אתה זוכה לשחק מולם. חשבו שנעוף בשלב הבתים, אף אחד לא מצפה שנעלה לגמר"

יובנטוס זכתה אתמול (שבת) באליפות איטליה בפעם ה-33 בתולדותיה וה-31 למניין הרשמי, אבל השחקנים של מסימיליאנו אלגרי עוד לא חוגגים. ביום שלישי תגיע ריאל מדריד לטורינו, למשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות, ואלופת איטליה בפעם הרביעית ברציפות רוצה לקחת מאלופת אירופה את הכתר שלה.

"אף אחד לא הימר בתחילת העונה שנהיה בחצי הגמר", אמר אלגרי לקראת המשחק, "אנחנו בין ארבע הקבוצות הטובות ביבשת, זכינו בסקודטו והגענו לגמר הגביע האיטלקי. רבים חשבו שנודח בשלב הבתים, אבל אנחנו מתמודדים עכשיו עם ריאל על מקום בגמר. אתה לא זוכה לשחק מולם בכל יום, אז נצטרך לשמור על ריכוז כדי לעלות שלב. אם לא נגיע לגמר, זה יהיה צפוי, אבל אם נגיע...

"אני שמח מאוד, השגנו דבר לא פשוט", אמר אלגרי לאחר הניצחון שהבטיח את התואר, 0:1 מול סמפדוריה בחוץ משער של ארתורו וידאל. "התוצאה הכי חשובה הייתה הניצחון מול נאפולי, כי הפסדנו להם בסופר קאפ האיטלקי. זה היה ניצחון של אופי. לפעמים אתה מגמגם, אבל חשוב להישאר רגוע וזה מה שעשינו. אם מחפשים דברים שליליים במסע שלנו, אלה חמש הנקודות שאיבדו מול צ'זנה ופארמה".

אלגרי זכה באליפות איטליה בפעם השנייה בקריירה, כשהקודמת הייתה עם מילאן ב-2011. "זכיתי בסקודטו עם שתי קבוצות יוצאות מן הכלל. עם מילאן זכיתי אחרי שהגעתי ב-2010, כשהקבוצה לא זכתה מאז 2004. היה חשוב להפוך את זה. הסיטואציה ביובה הייתה שונה, אבל לזכות בתואר בפעם הרביעית ברציפות לא קל יותר. אני מאושר שזכיתי גם במילאנו וגם בטורינו".

המאמן צייץ אתמול לאחר המשחק: "האחריות ביובנטוס גדולה, אבל התגמול גדול כשאתה מבין ששימחת 250 מיליון אוהדים ברחבי העולם".

בשלישי הקרוב הוא ידריך בחצי גמר ליגת האלופות בפעם הראשונה בקריירה. עבור יובנטוס זו תהיה חזרה ראשונה לחצי הגמר לראשונה מאז 2003, אז הדיחה באותו מעמד את האלופה המכהנת ריאל מדריד, והמשיכה להפסד בגמר מול מילאן. הפעם האחרונה שהביאנקונרי הניפו את גביע אירופה הייתה ב-1996.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מחזור 3, 20 בספטמבר: 0:1 בסן סירו על מילאן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully