וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט מוכן לשיקגו: "זו עונת הציד. כולם צדים וכולם ניצודים"

מאמן קליבלנד מחכה שהסיבוב השני יתחיל (בין שני לשלישי, 2:00): "זה שלא נהיה בסגל מלא יאלץ אותנו להיות יצירתיים וחכמים, נצטרך לעשות צעד קדימה כקבוצה". לברון: "אני צריך לוודא שגם אני וגם החבר'ה מוכנים"

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד. AP
מורידים חלודה אחרונה. בלאט/AP

קליבלנד ממשיכה להתכונן למשחק הראשון בסיבוב השני מול שיקגו שיתקיים בלילה שבין שני ושלישי (2:00). אחרי האימון האחרון, אמר דיוויד בלאט לתקשורת המקומית: "לכל אורך הדרך שיקגו היתה אחת הקבוצות שהוזכרו כמועמדות למירוץ האליפות, יש להם חבורת שחקנים טובה, מאמן טוב, המשכיות, ניסיון, הם הוסיפו חתיכות חשובות לסגל, והם קבוצה ראויה. זו עונת הציד לכולם. כולם צדים וכולם ניצודים".

"זה שלא נהיה בסגל מלא יאלץ אותנו להיות יצירתיים וחכמים, אבל יותר מהכל פשוט צריך להתחרות, להתחרות ברמה הגבוהה ביותר", הוסיף המאמן הישראלי. "צריך להיות ביכולת שיא ברגעים הכי חשובים של העונה. עשינו את זה בסיבוב הראשון, ונצטרך לעשות את זה גם עכשיו, פשוט בסגל קצת אחר. אני לא חושב שאנחנו נינוחים מדי, אבל התבגרנו כקבוצה וגם שחקנים התבגרו כיחידים. הם למדו להיות שחקנים מנצחים, וזו אחת הנקודות החיוביות שלנו העונה. לשים הכל על שחקן אחד או שניים יהיה טעות, נצטרך לעשות צעד קדימה כקבוצה. כולם יצטרכו לתת יותר, כל שחקן ושחקן".

לברון ג'יימס הוסיף: "לא צריך תמריץ נוסף במשחקי פלייאוף. האורות שונים, המשחק שונה, וכולם צריכים להיות נלהבים. הגישה שלי תמיד זהה, אבל כל פלייאוף הוא שונה, ואני צריך לוודא שגם אני וגם החבר'ה שלי מוכנים למפגש מול מועדון גדול". על ג'ואקים נואה, איתו היו לו קרבות גדולים לאורך השנים, אמר: "הוא שחקן שאתה שונא לשחק מולו, אבל אם אתה איתו בקבוצה זה כיף. הוא שחקן מפתח, אם הוא משחק טוב הם משחקים טוב".

על המאץ'-אפ בין דרק רוז וקיירי אירווינג אמר קינג ג'יימס: "זה לא דרק מול קיירי, זה לא טניס, זה משחק קבוצתי וכולנו נצטרך לשמור עליו".

פורוורד קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס (ימין) סנטר שיקגו בולס ג'ואקים נואה (שמאל). GettyImages
שנוא כיריב, אהוב כחבר לקבוצה. לברון מול נואה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully