וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של קליי תומפסון: "הווריורס ירדפו אחרי דוראנט בקיץ הבא"

מייקל תומפסון, שחקן העבר ואביו של כוכב גולדן סטייט, טען בראיון בלוס אנג'לס לרדיו ESPN: "שמעתי את זה מגורם מוסמך בקבוצה ממפרץ סן פרנסיסקו". דוראנט מסיים חוזה בת'אנדר בקיץ 2016

פורוורד אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט. AP
יכול להפוך את גולדן סטייט למפלצת גדולה עוד יותר. דוראנט/AP

גולדן סטייט סיימה את העונה הסדירה ב-NBA במאזן 15:67 והיא הפייבוריטית הגדולה לזכות העונה באליפות. הווריורס, שעד לפני כמה שנים היו קבוצה לא רלוונטית ממש בליגה, מחזיקים כרגע בסגל שניים מכוכבי ההתקפה הטובים בעולם, סטפן קרי וקליי תומפסון והעתיד נראה ורוד. הוא עשוי להיות עוד יותר ורוד, אם להאמין לשמועות אותם החל הלילה (בין שישי לשבת) אביו של תומפסון, שחקן העבר מייקל תומפסון.

"שמעתי מגורם מוסמך של קבוצה באזור מפרץ סן פרנסיסקו שהם מתכוונים לנסות בכל הכוח להביא את קווין דוראנט", אמר תומפסון האב בראיון לתחנת הרדיו של ESPN לוס אנג'לס.

החוזה של דוראנט באוקלהומה סיטי ת'אנדר, הקבוצה שבחרה אותו בדראפט, יגיע לסיומו בסוף עונת 2015/16, בעוד כ-14 חודשים. אז, הדוראנטולה יצטרך להחליט היכן הוא רוצה לסיים את הקריירה והאופציה לשילוב בינו, לבין קרי ותומפסון, נשמעת מפחידה ביותר. היתרון של גולדן סטייט הוא שהחוזה הענק והמיותר של דייויד לי יסתיים גם הוא עם תום העונה הבאה, מה שעשוי לפנות לקבוצה את המקום והכסף אותו היא צריכה בשביל לשכנע את דוראנט לבוא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully