וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלטיק זכתה רשמית באליפות, מאמנו של ביטון: "השתיק את השחקנים"

ההפסד של אברדין הבטיח לסלטיק אליפות רביעית ברציפות ו-46 בתולדותיה. רוני דליה היה מרוצה מהשער הנהדר של הקשר הישראלי ב-0:5 על דנדי. מת'יוז: "הגיע הזמן שאחת הבעיטות תלך כמו שצריך. חה"

שחקן סלטיק, ניר ביטון. GettyImages
גולאסו. ביטון/GettyImages

סלטיק זכתה היום (שבת) רשמית באליפות סקוטלנד, בפעם הרביעית ברציפות וה-46 בתולדותיה, וזאת בעקבות הפסדה של אברדין המדורגת שנייה. הבויז הביסו אמש 0:5 ביתי את דנדי, כשאת השער החמישי והאחרון במשחק, בדקה ה-88, היה חתום הקשר הישראלי ניר ביטון, שהניף את הרגל ומ-25 מטרים שלח כדור מדוד אל בין החיבורים. השער היפהפה הזה היה השני העונה של ביטון, הראשון שלו מאז אוגוסט.

המאמן רוני דליה סיפר: "הוא ניסה את הבעיטה הזו הרבה פעמים השנה. השחקנים האחרים כבר צחקו עליו, אבל הוא השתיק אותם הערב. זה היה שער נאה מאוד". דליה הוסיף: "אני מאושר מהתצוגה שלנו. כבשנו כמה שערים יפים מאוד והתוצאה מצוינת עבורנו. אנחנו קרובים לאליפות".

חברו של ביטון לקבוצה, אדם מת'יוז, צייץ: "יש, ביטון. איזו בעיטה. הגיע הזמן באמת שאחת מהן תלך כמו שצריך. חה". ב"סקיי ספורטס" החמיאו וצייצו בחשבון הטוויטר שלהם עם סיום המשחק: "אתם תרצו לראות את השער החמישי של סלטיק" ואילו ב-BBC נכתב: "זו הייתה בעיטה מצוינת. ביטון כבש את החמישי ממרחק רב היישר לחיבורים, בבעיטה שהשוער של דנדי רק יכול היה להסתכל איך היא טסה לידו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully