וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אחי נצרת רוצה לעלות עם "קטאר" על החולצות

29.4.2015 / 11:10

בקבוצה טוענים כי הם פנו להתאחדות במטרה להוקיר את הספונסרית הערב. הדובר: "לקטאר חלק גדול בהעפלה שלנו". אביגדור ליברמן: "צריך לפסול את נצרת מלהתמודד בחצי הגמר, הם לא ראויים לייצג את ישראל בשום מפעל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החולצה שאחי נצרת הכינה. "תודה קטאר"/מערכת וואלה!, צילום מסך

במכבי אחי נצרת טוענים היום (רביעי) כי הם פנו להתאחדות לכדורגל וביקשו לעלות למשחק חצי גמר הגביע היום (רביעי, 20:30, ספורט 5) נגד מכבי תל אביב עם מדים שעליהם הכיתוב "תודה לך קטאר". למרות זאת, בהתאחדות מבהירים כי הם לא קיבלו שום בקשה כזו.

כידוע, בקטאר תמכו כלכלית במהלך השנה באחי נצרת, ובמועדון מעוניינים להוקיר את הספונסרית על התמיכה באמצעות לוגו מובלט על חולצות הקבוצה. בכל מקרה, במועדון גם דאגו לארגן מדים רזרביים למקרה שההתאחדות לכדורגל לא תאשר את הבקשה החריגה. "אין פה סממן פוליטי, אלא רצון להוקיר את הספונסר הכי גדול שלנו", הבהיר גורם בנצרת. "מכיוון שמסוגלים לעשות לנו בעיות עם זה, ביקשנו אישור".

שחקני מכבי אחי נצרת חוגגים. אדריאן הרבשטיין
ההתאחדות תאשר? שחקני אחי נצרת מקווים לחגוג גם הערב/אדריאן הרבשטיין

דובר אחי נצרת, עומר זועבי, אישר את הידיעה לוואלה ספורט, ואמר: "הבאנו לקראת המשחק שתי תלבושות, כשאחת מהן היא עם הכיתוב של קטאר, אבל כדי שלא ליצור בעיות, ביקשנו אישור מההתאחדות ואנחנו מקווים שהיא אכן תאשר זאת. זה התכנון שלנו, אבל אם נבין מההתאחדות שהיא אוסרת את זה בתוקף, אולי נרד מהעניין כדי לא ליצור בלגן".

היחסים בין ישראל לקטאר ידעו עליות ומורדות, שכן לאחר מבצע "עופרת יצוקה" ניתקה קטאר את היחסים הדיפלומטיים כאות מחאה, והיחסים בין שתי המדינות נותקו סופית לפני ארבע שנים, זאת בעקבות עמדותיה האנטי ישראליות של קטאר והתמיכה בחמאס.

הערב: אחי נצרת מול מכבי תל אביב בטדי (20:30, ספורט 5)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי אחי נצרת, בר אביטן (משמאל), מול שחקן הפועל כפר סבא, עידן דוד. אדריאן הרבשטיין
איך השחקנים היהודים יתמודדו עם זה? בר אביטן, משמאל/אדריאן הרבשטיין

פרט לעניין החולצות, בקבוצה יקיימו טקס לכבודם של עזמי בשארה ואמיר קטאר במלון בירושלים עוד לפני המשחק, ולא במשחק עצמו כדי שלא להיענש כפי שקרה לבני סכנין. "לקטאר יש חלק גדול בהעפלה שלנו לחצי הגמר, ומצאנו לנכון להוקיר אותה בבית המלון לפני המשחק".

השחקנים היהודים של הקבוצה לא מתכוונים להתייצב לטקס לכבודו של בשארה, וקיבלו החלטה בינם לבין עצמם שבזמן הטקס הם לא ישהו יחד עם יתר שחקני הקבוצה. "שמענו עכשיו שרוצים לעלות עם הכיתוב קטאר על החולצות, ובנושא זה לצערנו אין לנו מה לעשות", אמר אחד השחקנים היהודים בקבוצה. "זה כמובן לא נעים לנו, אבל נהיה חייבים לעלות למגרש, אבל בכל מקרה אנחנו מאמינים שההתאחדות לא תיתן לנו לעלות עם החולצות הללו. לגבי הטקס, נעשה הכול כדי לא להתייצב לטקס הזה".

מההתאחדות לכדורגל שללו על הסף את טענותיו של דובר נצרת, ומסרו: "לא הוגשה שום בקשה כזו, וגם אם הייתה, אין שום סיכוי שבעולם שהיינו מאשרים את זה".

שר החוץ ויו"ר "ישראל ביתנו", אביגדור ליברמן, אומר כי הטקס שקיימה קבוצת הכדורגל של אחי נצרת לכבודם של עזמי בשארה וקטאר צריך לפסול אותה מן האפשרות להתמודד הערב במשחק חצי הגמר של גביע המדינה משום שברור שהם אינם ראויים לייצג את מדינת ישראל בשום מפעל. אין מקום בגביע המדינה לקבוצה שמזדהה עם בוגד שברח מן המדינה ומודה לו ולמדינה שממנת טרור נגד ישראל. הטקס שערכה אחי נצרת הוא פרובוקציה לאומנית שנועדה להתסיס את האווירה לפני הגעתם הערב לאצטדיון טדי בירושלים וקבוצה כזו ראוי שתתמודד על גביע המסיתים והחתרנים ולא על גביע מדינת ישראל, אומר השר ליברמן.

אגב, בקבוצה כועסים מאוד על ההתאחדות שקבעה כי המשחק יתקיים בטדי ולא בסמי עופר, ולאור השעה המאוחרת שלו. בקבוצה טוענים כי אם המשחק היה מתקיים בחיפה, 10 אלף אוהדים של הקבוצה היו מגיעים אליו, בעוד שלירושלים צפויים להגיע על פי התסריט האופטימי כ-4,000 צופים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully