וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - אחי נצרת: "זה יהיה פשע אם לא נגיע לגמר בגלל שנקל ראש"

האלופה מעלה הילוך לפני חצי הגמר מול אחי נצרת (ד', 20:30, ס' 5) ונזכרת בתקדים אשקלון בשמינית הגמר: "קבוצה שהדיחה את נתניה ואשדוד חייבת לקבל כבוד". זיו צפוי לפתוח. אקסברד: "מודעים לפערי הרמות"

חצי הגמרמחצית29/04/2015
מכבי תל אביב
    0:1
      מכבי אחי נצרת
      צילום ועריכה: קובי אליהו

        עשר שנים בדיוק עברו מאז הפעם האחרונה שבה מכבי תל אביב זכתה בגביע המדינה. מאז הניפו שחקניו של ניר קלינגר את גביע המדינה במאי 2005, זה היה העשור של הפועל תל אביב עם חמש זכיות בתואר השני בחשיבותו. בית"ר ירושלים עשתה זאת פעמיים. מכבי תל אביב? היא הודחה בדרך כלל בסיבובים המוקדמים.

        עשר שנים שהמועדון לא הגיע לחצי הגמר ואם מישהו מתכוון לזלזל במכבי אחי נצרת, היריבה מחר (רביעי, 20:30, ספורט 5), פאקו אייסטרן שלח אותו אתמול לחשוב על הפועל אשקלון אותה ניצחה מכבי תל אביב רק 0:1 ועוד בבלומפילד. "לא חושב שיש אצלנו שחקנים שמגיעים למשחק בתחושת זלזול", אמר אתמול אחד השחקנים. "גם נגד אשקלון לא זילזלנו. הם באמת שיחקו טוב. כל השחקנים יבואו ברצינות ויתנו כבוד לנצרת. קבוצה שהדיחה את מכבי נתניה ומ.ס. אשדוד חייבת לקבל את כל הכבוד, אפילו שהיא מהליגה הלאומית. זה יהיה פשע אם לא נגיע לגמר בגלל שנקל ראש".

        דור מלול הפועל באר שבע מול יואב זיו מכבי תל אביב. קובי אליהו
        יחזור להרכב? זיו/קובי אליהו

        פאקו צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב ביחס לזה שפתח מול מכבי פתח תקוה בתיקו בשבת. עמרי בן הרוש מורחק ויואב זיו אמור לשוב לעמדת המגן השמאלי. קרלוס גרסיה צפוי לשחק כבלם במקום דור פרץ וקרוב לוודאי שגם ניקולה מיטרוביץ' יחזור להרכב. בהתקפה צפוי המאמן להמשיך עם דור מיכה, טל בן חיים וערן זהבי. ברק יצחקי וגילי ורמוט ימשיכו להיעדר מהסגל בגלל פציעות. ברק בדש ומהראן ראדי שלא התלבשו בשבת אמורים לשבת על הספסל.

        לא במקרה דיבר הבוקר פאקו במסיבת העיתונאים על רישום בדפי ההיסטוריה. מעבר לכניסה לדברי הימים של מכבי תל אביב, זו גם המשימה האישית שלו. גביע הטוטו כבר ביד, צלחת האליפות בדרך ואין שום סיבה שמכבי תל אביב לא תתייצב לגמר גביע המדינה בחודש הבא בשאיפה לזכות בטרבל. מי שזילזל במאמן הבאסקי, עוד יקבל אותו כמי שהביא שלושה תארים בעונה אחת ואת זה יהיה קשה לשכוח.

        עידו אקסברד שחקן מכבי אחי נצרת. ניב אהרונסון
        יעלה כחלוץ בודד. אקסברד/ניב אהרונסון

        מכבי אחי נצרת תצא מחר בבוקר לבית מלון בירושלים שם תעשה את ההכנות ואת האסיפה המסכמת לקראת המפגש מול האלופה מכבי תל אביב במסגרת חצי גמר גביע המדינה (20:30, ספורט5). בשורות המדורגת שביעית בליגה הלאומית ישנה התרגשות גדולה מאוד, ובמועדון מעריכים שקהל רב יגיע לירושלים כדי לדחוף את השחקנים במשימה הכמעט בלתי אפשרית. בקבוצה שוחחו במהלך השבועיים האחרונים כמעט רק על המפגש מחר, כאשר לאורך כל הזמן הזה המאמן ניסן יחזקאל ביקש מהשחקנים לשחק בצורה טקטית על מנת לבטל כמה שניתן את פערי הרמות הגדולים. המאמן ביקש מהשחקנים לשמור על ריכוז לאורך כל דקות המשחק.

        לפי התרגולים האחרונים עושה רושם שיחזקאל יעלה במערך של שלושה בלמים, ארבעה קשרים ועידו אקסברד כחלוץ בודד. המאמן עדיין מתלבט האם לעלות עם שני קשרים אחוריים ושניים קדמיים או שמא קשר אחורי אחד ושלושה קשרים קדמיים, כשהאופצייה הראשונה היא הסבירה יותר לפי אנשי נצרת. בנוסף, נראה שקיימת התלבטות לגבי הרכבתו של אלן מסודי הוותיק.

        בנצרת בונים מאוד על אקסברד, שהוכיח העונה שהוא חלוץ ברמה של ליגת העל, שיהיה זה שיוכל להפתיע את האלופה אם וכאשר יגיע להזדמנויות. "אנחנו מודעים לפערי הרמות", אמר החלוץ שהבקיע העונה 18 שערי ליגה. "יש התרגשות לקראת המשחק, זה מעמד מחייב, בעיקר לקבוצה שאף פעם לא הייתה במעמדים כאלה. נצטרך להתעלות ולעבוד קשה, במיוחד טקטית, אבל אני מאמין שבגביע הכל אפשרי".

        עוד באותו נושא

        פאקו: "הזדמנות לעשות היסטוריה". מיטרוביץ': "רוצה להישאר בקבוצה"

        לכתבה המלאה

        הרכבי הקבוצות

        שופט: רועי ריינשרייבר
        אצטדיון: טדי

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            3
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully