וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: אבי ריקן כבש צמד בפנדלים והורחק בניצחונה של ציריך

הקשר הישראלי היה כוכב המשחק עם צמד ראשון בקריירה האירופית שלו והוביל את קבוצתו ל-1:2 בחוץ על סיון, אבל ספג כרטיס אדום בתוספת הזמן. ציריך נצמדה לתון בקרב על המקום השלישי בשוויץ

אבי ריקן שחקן ציריך. AP
הכרטיס האדום קלקל. אבי ריקן/AP

אבי ריקן כבש הערב (שלישי) את הצמד הראשון שלו על אדמת שוויץ, כאשר דייק פעמיים מהנקודה הלבנה והוביל את ציריך לניצחון חוץ 1:2 על סיון במסגרת המחזור ה-30 בליגה השוויצרית, אבל סיים עם טעם חמוץ של כרטיס אדום בתוספת הזמן. זו הפעם השנייה שריקן כובש פעמיים באותו משחק בקריירת הבוגרים שלו, אחרי שעשה את זה ב-2:3 של בית"ר ירושלים על מכבי נתניה ב-1 בדצמבר 2012.

הקשר הישראלי, שהבקיע שני שערים העונה, קיבל הזדמנות לשפר את מאזנו בדקה ה-30 לאחר נגיעת יד ברחבה. הוא שלח את השוער לצד אחד, כבש בקלות וחזר על אותה פעולה בדיוק בדקה ה-53, אחרי שנשרק עוד פנדל לזכות ציריך. דניאל פולונייה צימק בחלוף שלוש דקות, אבל לא מנע את הפסדה של סיון, המרוכזת בגמר הגביע בו תפגוש את באזל. ריקן ספג צהוב בדקה ה-71 והורחק בדקת הסיום, גם זה לראשונה מאז עבר לשוויץ. ציריך הרביעית השוותה את מאזן הנקודות שלה לזה של תון השלישית (45) וכרגע שתיהן במקומות המוליכים לליגה האירופית.

* חאתם עבד אלחמיד, ששהה בישראל לאחר שהפך לאבא, לא נכלל בסגל של דינמו בוקרשט למשחק החוץ מול פנדורי.

  • עוד באותו נושא:
  • אבי ריקן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully