וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי מיליון בקבוקי בירה: וגאס בטירוף לקראת פאקיאו - מייוות'ר

"עיר החטאים" כבר לא יכולה לחכות לקרב המאה ומלון MGM מציג את ההכנות שלו לקרב, שכוללת מלבד האלכוהול גם 100 אלף נקניקיות בלחמניות ולא פחות מ-9,000 עובדים שיעשו סדר

המתאגרפים מני פאקיאו (ימין) פלויד מייוות'ר (שמאל). AP
יאללה, מתי מתחילים כבר?/AP

ברחבי העולם סופרים את הדקות עד לרגע בו ישמע הגונג הראשון ומני פאקיאו ופלויד מייוות'ר יפתחו את הקרב ביניהם, שכבר זכה מזמן לכינוי "קרב המאה". המקום שזכה לארח את הקרב, שייערך בין שבת לראשון בסביבות 6:00 שעון ישראל, הוא מלון MGM המפורסם, השוכן בסטריפ של לאס וגאס. לקראת האירוע, במלון וב"עיר החטאים" כולה, נערכים בצורה חסרת תקדים ומדהימה בגודלה.

ב"דיילי מייל" הבריטי הציגו את ההכנות, כאשר על פי הדיווחים, למעלה מ-50 אלף חובבי אגרוף צפויים להגיע למלון בימים שישי ושבת, לקראת הקרב. בסך הכול, יותר מ-300 אלף אוהדים אמורים להגיע לעיר בסוף השבוע ולמנהל מלון ה-MGM, סקוט סיבלה, הייתה הבטחה אחת אליהם: "אל תדאגו. לא תיגמר לנו הבירה". על מנת להבטיח שזה יקרה, הגיע לעיר כבר עכשיו צי של משאיות עם בקבוקי בירה של באדוויזר, מילר לייט, קורונה וטאקטה, ששילמו חמישה מיליון דולר על מנת להיות ספונסרים של הקרב. בסך הכול, לא פחות מחצי מיליון בקבוקי בירה כבר נמצאים בעיר לכבוד הקרב ועוד רבים צפויים להגיע בימים הקרובים. ברחבי המלון יחכו 100 אלף נקניקות בלחמניות למי שיגיע בימי הקרב.

כל חדר במלון, שמכיל בסך הכול לא פחות מ-7,000 חדרים, יעלה למי שיגיע אליו 1,600 דולר ללילה: "מגיעים אלינו לקוחות ענקיים מכל רחבי העולם. אנשים שמהמרים בסכומים של שבע ספרות", סיפר סיבלה. כדי לדאוג שכל החגיגה הזו תעבור בשלום, מעסיק המלון 9,000 עובדים. כמו כן, יש בו 2,500 מכונות משחק להימורים שונים. בסיכומו של סוף השבוע, בוגאס מצפים לרווחים של למעלה ממיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully