וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: שבר באצבע לטוני קרוקר שעשוי לא לחזור לשחק העונה

26.4.2015 / 16:07

הפורוורד האמריקאי (28, 2.01), שרשם 13.9 נקודות ו-3.9 ריבאונדים בממוצע, נפצע בהפסד לראשון לציון. בקבוצה לא יוכלו להביא לו מחליף וישארו עם שלושה זרים עד לסיום העונה

one

פורוורד הפועל חולון טוני קרוקר סובל משבר באצבע כף היד ועשוי שלא ישוב לשחק העונה, כך עולה מבדיקה שערך השחקן הבוקר (ראשון). קרוקר נפצע בתחילת הרבע השלישי במשחק ההפסד לראשון לציון ולא שב לשחק, כשישר ברגע הפציעה חששו בחולון כי מדובר בשבר שימנע ממנו לשוב למגרשים. עדיין לא הוחלט האם השחקן יצטרך לעשות ניתוח לאיחוי השבר, או שמנוחה ממושכת תהיה טובה יותר עבורו, אך במצב העניינים הנוכחי הוא לא יוכל לעלות על הפרקט. הפציעה מגיעה בזמן רע מאוד עבור חולון, רגע לפני סיום העונה הסדירה, וארבעה ימים לאחר תום מועד ההעברות בליגה.

טוני קרוקר שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
פציעה בתזמון גרוע במיוחד לחולון, רגע לפני סיום העונה הסדירה, וארבעה ימים לאחר תום מועד ההעברות בליגה. קרוקר/ברני ארדוב

קרוקר (28, 2.01) הוא בוגר אוניברסיטת אוקלהומה מ-2010 בה שיתף פעולה עם בלייק גריפין. אחרי שסיים את לימודיו במכללה יצא לאלבהקומפ ההונגרית והמשיך לקוטקה הפינית בעונת 2011/12. את השנתיים האחרונות העביר קרוב לישראל: בעונת 2012/13 שיחק בצורה מוצלחת בקרבאנוס הקפריסאית ובעונה שעברה היה הקלעי הרביעי בטיבו בליגה היוונית במדי ניה קפסיה אתונה עם 16.4 נקודות ו-5.7 ריבאונדים בממוצע למשחק. העונה היה אחד הקלעים הבולטים של חולון עם 13.9 נקודות ו-3.9 ריבאונדים בממוצע, כשמשחק השיא שלו הגיע בהפסד למכבי תל אביב בסיבוב השלישי אז קלע 36 נקודות כולל 6 מ-6 מחוץ לקשת.

ההפסד אמש 94:90 לראשון לציון השאיר את חולון במקום הרביעי בטבלה, במרחק של ניצחון מחבורת הקבוצות שנלחמות על הכניסה לפלייאוף, ובקבוצה מעריכים כי היתרון שיש לראשון לציון עליהם ימנע מהם לסיים במקום השלישי, וכעת המשימה תהיה לשמור על המקום בו הם נמצאים. לסגולים מחכה ביום חמישי עירוני נס ציונה באולם הפחים, כשלוח המשחקים לאחר מכן כולל משחקי חוץ בגן נר וברוממה ומשחק בית נגד בני הרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully