וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופו נקנס ב-12 אלף שקל ויועמד לדין, כעס עליו במכבי תל אביב

26.4.2015 / 14:05

סערה אצל הצהובים: הסנטר הורחק בתבוסה לגלבוע, נקנס אוטומטית לפי התקנון ובמועדון צפויים לקנוס אותו: "הוא מותח את החבל". גם גודס סופג אש ובשיחות פנימיות משוחחים על מעמדו לגבי העונה הבאה

one

מד הלחץ במכבי תל אביב עולה אחרי ההפסד אמש (שבת), שהיה החמישי ברציפות, הפעם בדמות תבוסה מביכה להפועל גלבוע גליל בתוצאה 89:72. מדובר ברצף ההפסדים הארוך ביותר בתולדות הצהובים.

כעס רב שורר במועדון בעקבות התנהלותם של השחקנים במשחק אמש, כמו גם התקרית הנוספת בה היה מעורב סופוקליס שחורציאניטיס, שגרמה להרחקתו. בכיר במכבי אמר אמש: "נטפל בדברים שקורים בתוך המועדון, אבל יש לא מעט בעיות. לא ייתכן ששחקנים יופיעו כך. מכבי זה מועדון מכובד ואסור להיראות כך. גיא גודס אמר שזה מתחת לכל ביקורת וצודק בכל מילה. ראית בעצמך את התצוגה. מה עוד אפשר להוסיף על זה? יש לנו מטרה אחת וזו האליפות, אי אפשר להגיד עכשיו שיש ירידת מתח אחרי היורוליג. היכולת הזו פשוט לא תתקבל במועדון".

איגוד הכדורסל זימן את שחורציאניטיס לישיבת בית הדין המשמעתי ביום חמישי הקרוב בשעה 16:00. בכתב האישום נגד השחקן טוענת היועצת המשפטית של איגוד הכדורסל: "גם אם הייתה התגרות בסופו, היא אינה מצדיקה אלימות פיזית של השחקן תוך כדי משחק". לפי התקנון, השחקן ספג קנס אוטומטי של 12 אלף שקל אך לא יורחק אוטומית משום שמדובר בעבירה חמורה שדורשת את העמדתו לדין. הסנטר יעמוד לדין בגין עבירה על תקנון המשמעמת בסעיפים של: פגיעה בשחקן יריב; התנהגות בלתי ספורטיבית; והתנהגות בלתי הולמת.

הפנים אומרות הכל/אדריאן הרבשטיין

לגבי שחורציאניטיס אמר גורם בקבוצה: "סופו קיבל הגנה מהמועדון על לא מעט דברים, לפעמים הוא מאחר לאימונים אישיים, אומר שזה בגלל הבן שלו וכל מיני תירוצים. המון פעמים ויתרנו אבל ברור שלאחרונה הוא מותח את החבל. הוא צריך לדעת לשלוט בעצמו", במועדון ישוחחו בתקיפות עם השחקן והוסיפו שגם שיחות עם סוכנו יתקיימו והוא אף יעמוד לדין משמעתי. יש גורמים שאף רוצים את שחרורו המידי של השחקן, אולם ראשי מכבי מודעים היטב כי הם נמצאים בבעיה בשל המאבקים על האליפות ועל כן כרגע הנטייה היא להענישו כספית.

לא רק ראשי מכבי מעורבים בעניין, אלא גם איגוד הכדורסל. בהתפרצות הקודמת שלו על אוהד הפועל תל אביב ספג שחורציאניטיס עונש על תנאי של הרחקה ל-13 משחקים, אך למזלו העונש יכול להיות מופעל רק במקרה של אלימות כלפי אוהדים, שלא רלוונטית למקרה זה. למרות זאת, באיגוד עשויים להרחיקו ממספר משחקים. ההחלטה תהיה בהתאם לדוח השופטים שיועבר לאיגוד היום. כרגע היווני צפוי להיקנס אוטומטית על ידי האיגוד ב- 12 אלף שקל.

עוד באותו נושא

גלבוע גליל השפילה את מכבי תל אביב, שחורציאניטיס התפרע והורחק

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. אדריאן הרבשטיין
שוב לא שקט. גיא גודס/אדריאן הרבשטיין

ג'רמי פארגו סובל ממחלה בימים האחרונים ולא שותף אתמול, אולם במכבי מבינים כי חמשת ההפסדים האחרונים מצביעים על בעיה מהותית יותר מאשר חסרונו של שחקן כזה או אחר. כבר אתמול השחקנים ננזפו על התצוגה הרעועה מול הגליל, כשהמאמן גיא גודס צפוי להבהיר לשחקנים שהיכולת הזו לא מקובלת עליו. לגבי מעמדו של גודס, המאמן עצמו מודע כי ראשי מכבי עוקבים בדאגה אחר מצב הקבוצה, כשגורם בקבוצה כבר הבהיר כי "בשיחות פנימיות משוחחים על מעמדו של גיא גודס לעונה הבאה. גיא עצמו מודע לכך שהוא חייב לזכות באליפות כדי להמשיך בעמדת המאמן". לוואלה ספורט נודע כי בהנהלה הוחלט לשוחח היום עם גיא גודס והצוות המקצועי ויידרשו הבהרות לגבי מצב הקבוצה והתצוגה המשפילה אתמול.

במכבי צפויים לשחרר לא מעט שחקנים בתום העונה ובהם את מרקיז היינס וסופוקליס שחורציאניטיס. לגבי המשך דרכו של נייט לינהארט ישנם חילוקי דעות.

עדכון ראשון: 09:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully