וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תפעל נגד סופוקליס שחורציאניטיס, גודס: "מי שרוצה להיות פה חייב להביא הכול"

25.4.2015 / 21:46

כעס במכבי תל אביב על התנהגות הסנטר שהורחק ב-89:72 לגלבוע/גליל. האופציות לעונש: מקנס כספי ועד לשחרור. המאמן: "נראינו מתחת לכל ביקורת"

one

מכבי תל אביב רשמה הערב (שבת) את אחת מתצוגות הנפל שלה בליגה בשנים האחרונות, כשהושפלה על ידי האחרונה בטבלה, גלבוע/גליל, 89:72. אם מישהו חשב שההדחה מהיורוליג לא תשפיע על הצהובים, הוא התבדה מהר מאוד. בנוסף, הסנטר היווני, סופוקליס שחורציאניטיס, הורחק ובמכבי תל אביב יפעילו סנקציות נגדו. האופציות: מקנס כספי ועד שחרור.

לגבי השחרור, במכבי תל אביב מודעים לעובדה כי מצפים להם מאבקים קשים על תואר האליפות, ושחרורו של הסנטר יכול לגרום לבעיה מקצועית, ולכן הנטייה כרגע היא להעניש את הסנטר. "זו תקופה ארוכה שסופו מתנהג בצורה לא מקצוענית. בהחלט יש איתו בעיה", אמרו במכבי תל אביב.

"אפשר לקרוא לזה איך שרוצים", אמר גיא גודס, "מדובר בהפסד חמישי, נתון לא טוב, אין ספק. לא שיחקנו כדורסל ולא הגענו עם האנרגיות הנכונות. חששתי מהמשחק אחרי מה שהיה ביורוליג, אבל לא ידעתי שזה יהיה עד כדי כך. מדובר באחד המשחקים הלא טובים שלנו, פשוט מתחת לכל ביקורת. השחקנים צריכים לעזור לעצמם, לעשות שינוי מנטלי. כל אחד מהם עשה 'כן כן' עם הראש אבל במגרש לא ראו את זה. אני לא מקבל את מה שהיה. מי שרוצה להיות בקבוצה הזו חייב לדעת שהוא צריך להביא הכול למשחק, ומי שלא יכול? הוא בבעיה".

הפנים אומרות הכל/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully