וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במ.ס אשדוד בטוחים: "ניקח נקודות בכוח ונישאר בליגה"

למרות ה-0:0 מול הפועל חיפה ולמרות מרחק שלוש הנקודות מהקו האדום, בקבוצה שומרים על אופטימיות. מונד: "חבל שיש את העניין עם אוהדי עירוני. מבחינתי הם אוהדים של קבוצה יריבה וזהו"

one

מ.ס אשדוד רשמה אמש (שבת) 0:0 שלישי ברציפות, הפעם נגד הפועל חיפה בקרב תחתית חשוב ביותר עבורה. באשדוד לא הצליחו לטעום את טעם הניצחון כבר 12 משחקים רצופים והקבוצה עדיין מסובכת חזק מאוד במאבקי הירידה בתחתית. במשחק הקרוב היא תצא למשחק חוץ לא פשוט נגד בני סכנין, אחרי כן תארח את הפועל פתח תקוה שסוגרת את טבלת הליגה ותסיים את העונה בבלומפילד נגד הפועל תל אביב. הקבוצה של ג'קי בן זקן מרוחקת שלוש נקודות בלבד מהקו האדום ובקבוצה אמרו: "אין לנו שום ברירות. לכולם ברור שהמצב קשה וכולם כאן יודעים את חשיבות המשחקים שנותרו לסיום העונה. כל משחק יהיה גורלי להישרדות, אבל ניקח נקודות בכוח ונישאר בליגה".

גם נגד הפועל חיפה המשיכה מחאת אוהדי עירוני אשדוד, ששוב הגיעו לאצטדיון לבושים בכחול-צהוב, עטופים בצעיפים ודגלים של עירוני. אותם אוהדים אף עודדו את הפועל חיפה וקראו בוז לשחקני אשדוד. בן זקן ישב בחצי הראשון בתוך יציע אוהדי הקבוצה, כאשר הוא מרוחק מטרים ספורים מכמה עשרות מאוהדי עירוני אשדוד, שנכחו באצטדיון.

תום מונד שחקן מ.ס. אשדוד (ימין) חיים מגרלשווילי שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
אופטימיות במ.ס אשדוד. תום מונד/ברני ארדוב

"אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, בטח בבית, אבל הכדור לא נכנס", אמר הקשר תום מונד בסיום המשחק. "רצינו לנצח ולא הצלחנו וזה נגמר ב-0:0. אין כאן יותר מדי מה להגיד. לא חושב שיש לנו בעיה בחלק ההתקפי, כי הגענו לשלושה-ארבעה מצבים ולא נכנס הכדור. צריך לדעת גם לא לספוג וה-0:0 הזה עדיף מאשר להפסיד". הקשר נשאל לגבי העתיד והשיב: "איך יוצאים מזה? צריך לשחק כפי ששיחקנו בחלקים מהמשחק. שלטנו בכדור והמשחק היה בשליטה שלנו. לא נתנו את השער ואם היינו כובשים, יכולנו אולי לדבר אחרת. בסופו של יום, בכדורגל רוצים תוצאות".

מונד נשאל על מחאת האוהדים והקללות נגד שחקני הקבוצה מכיוון היציע ואמר: "חבל שיש את העניין הזה, אבל זה מה שיש, אין מה לעשות. אנחנו לא מתייחסים כל כך לקהל. הגיעו גם אוהדים שלנו ושמעו אותם. אנחנו מקצוענים וצריכים לדעת להתמודד עם זה. אין ספק שזה מטריד, לשמוע את זה כל הזמן, אבל אין לנו ברירה. איך מתמודדים עם זה? מבחינתי הם אוהדים של קבוצה יריבה וזהו. זה בדוק כמו שנצא למשחק חוץ, בנתניה, או נגד הפועל תל אביב בבלומפילד, אז יש את אוהדי הקבוצה היריבה וזה בסדר, מתמודדים עם זה. יש אוהדים שבעדך ויש כאלה שנגדך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully