וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סוכמה העברת אילקאי גונדואן מדורטמונד למנצ'סטר יונייטד

הגרמני הראשון בתולדות השדים האדומים? על פי "סקיי ספורטס", הקשר בן ה-24 כבר סגר את תנאיו באנגליה ויירכש תמורת כ-30 מיליון יורו. הכרזה על העסקה עשויה לצאת כבר בשבוע הבא

שחקן בורוסיה דורטמונד אילקאי גונדואן חוגג בגמר ליגת האלופות. רויטרס
עשוי לעשות היסטוריה. אילקאי גונדואן/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד קרובה לביצוע הרכש הראשון שלה לעונת 2015/16, כשעל פי דיווח ב"סקיי ספורטס" היא הגיעה לסיכום עם אילקאי גונדואן, קשרה של בורוסיה דורטמונד ונבחרת גרמניה. לפי אותו דיווח, החוזה של השחקן בן ה-24 באולד טראפורד כבר סגור ודורטמונד תקבל עבורו כ-30 מיליון יורו. ההכרזה על השלמת העסקה עשויה לצאת כבר בשבוע הבא.

דורטמונד חששה מאוד לאבד את גונדואן ללא תמורה, כפי שקרה לה עם המעבר של רוברט לבנדובסקי לבאיירן מינכן בקיץ שעבר. לכן, ובהתאם לחוזה של גונדואן שיסתיים בקיץ הבא, הוחלט במועדון למכור אותו לשדים האדומים שהתעניינו זמן רב בשירותיו.

גונדואן, שזכה עם דורטמונד בדאבל ב-2012 וכבש את שער השוויון מהנקודה הלבנה בגמר ליגת האלופות ב-2013, כלל לא שיחק בעונה שעברה, החמיץ גם את המונדיאל בגלל הפציעה וחזר בחודש אוקטובר האחרון. הטורקי-גרמני כבש העונה שלושה שערי ליגה ב-19 משחקים ולזכותו רשומות תשע הופעות במדי נבחרת גרמניה. אם אכן תושלם העסקה, הוא יהיה הגרמני הראשון בתולדות מנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully