וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': הפועל קטמון ירושלים חזרה לליגה הלאומית

הירושלמים השלימו את העבודה מחזור אחד לסיום העונה בליגה א' צפון, כשהביסו 1:6 את מכבי צור שלום בחוץ ובמקביל קיבלו בשורות טובות בדמות הפסדה של עירוני נשר 1:0 בבית שאן

חגיגות העלייה של הפועל קטמון/אדריאן הרבשטיין

עונה אחת בלבד בליגה א' צפון הספיקה להפועל קטמון ירושלים, שהבטיחה היום (שישי) את חזרתה לליגה הלאומית. הקטמונים עשו את זה בעזרת ניצחון 1:6 מרשים במגרשה צר המידות של צור שלום, ובעונה הבאה יזכו לפגוש שוב את האחות/יריבה הפועל ירושלים בליגת המשנה.

החגיגה האדומה בשכונה בקרית ביאליק הייתה מהירה. עוז צבאג כבש כבר בדקה התשיעית, שחר בלילטי הכפיל בדקה ה-15 והבלם גולן חרמון נגח את השלישי כבר בדקה ה-28. ניסן רביבו עוד צימק בפנדל עבור צור שלום בדקה ה-32, אבל הרחקתו של דני אסולין בחלוף ארבע דקות סתמה את הגולל על סיכויי המארחת לחזור למשחק. מיכאל קירטבה נעץ את המסמר הרביעי בדקה ה-56, צבאג השלים צמד אישי בדקה ה-63 ואוריאן יעקב חתם חמש דקות לסיום. בזכות הבשורות מבית שאן, פצחו הירושלמים בחגיגות.

אבירם ברוכיאן אמר בסיום לרדיו "קול רגע": "הרגשה עילאית, אין מאושר ממני. זה מגיע למערכת הזו. המעבר לליגה א' היה לא פשוט, אבל כמי שיש לו הרבה תשוקה למשחק ידעתי להסתגל לכל מגרש. המטרה הייתה לעלות ליגה וזה הבונוס שלי. אני לא בטוח בכלל שאמשיך בהפועל קטמון, אני רוצה לחזור לליגת העל ומקווה שאמצא את המקום הנכון".

שחקני הפועל קטמון מחכים לקבל את התוצאה של עירוני נשר. אדריאן הרבשטיין
עקבו בפלאפונים בהמתנה לשריקת הסיום בבית שאן. שחקני קטמון/אדריאן הרבשטיין

הפועל בית שאן, שרוצה להבטיח את מקומה בפלייאוף, סייעה כאמור לקטמון עם 0:1 על עירוני נשר המדורגת שנייה לעיני כ-1,500 צופים. שלומי מראד הכריע את המשחק כבר בדקה השביעית, ונשר תנסה להעפיל לליגה הלאומית בדרך הקשה - מהפלייאוף.

משחקים נוספים:

מכבי סקציה מעלות/תרשיחא - הפועל הרצליה 1:1

הפועל חדרה - אסי גלבוע 2:2

איחוד בני מגד'ל כרום - מכבי דליית אל כרמל 0:3

מכבי קרית אתא - בית"ר נהריה 2:0

מ.ס. כרמיאל צפת - גבעת אולגה 0:3

מכבי אום אל פאחם - הפועל מגדל העמק 0:0 (לא נערך בגלל היעדר אבטחה)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

דרום

הפועל מרמורק השלישית ובית"ר כפר סבא הרביעית נפרדו ב-1:1 שהבטיח לשתיהן את המקום בפלייאוף בדרום יחד עם מכבי שעריים. כריסטיאנו דוס סנטוס כבש בדקה ה-23 עבור האורחים, אבל מרמורק השוותה עם שער של סהר שבתאי בדקה ה-69. סקציה נס ציונה והפועל מחנה יהודה תלחמנה על הכרטיס האחרון לפלייאוף מהמקום החמישי.

משחקים נוספים:

מ.ס. כפר קאסם - הפועל מחנה יהודה 2:3

מכבי באר שבע - מכבי קביליו יפו 1:1

הפועל הוד השרון - סקציה נס ציונה 3:1

מכבי קרית מלאכי - הפועל אזור 3:1

הפועל כפר שלם - מ.ס. שיכון המזרח 3:1

הפועל אשקלון - מכבי שעריים 2:2

עמישב פתח תקוה - הפועל מורשה רמת השרון 1:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully