וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייג'ון רונדו בחוץ עד להודעה חדשה: "הוא לא יישאר בדאלאס"

המאבריקס הודיעו שהרכז, שסופסל במשחק 2 מול יוסטון, פצוע בגבו ולא צפוי להיות עם חבריו בהמשך הפלייאוף. ריק קרלייל הודה: "הוא לא ימשיך". וגם: דוראנט נפרד מברוקס במכתב מרגש

שחקני דאלאס מאבריקס על הספסל עם רייג'ון רונדו. AP
רונדו המתוסכל בקצה הספסל/AP

הצרות של דאלאס מאבריקס נמשכות וגזרת רייג'ון רונדו רותחת מאי פעם. לאחר שהרכז, שהגיע במהלך העונה למאבס מבוסטון, סופסל כמעט לכל אורך המחצית השנייה בהפסד במשחק שתיים מול יוסטון, הודיע הלילה (בין רביעי לחמישי) מאמן דאלאס, ריק קרלייל, כי רונדו לא צפוי לחזור ללבוש את מדי הקבוצה העונה, וכנראה שגם בעתיד.

הסיבה הרשמית על פי דאלאס היא פציעה בגב, שתשבית את רונדו מהמשך הפלייאוף אולם לכולם ברור שהיחסים בין המאמן לשחקן לא ניתנים לתיקון וקרלייל עצמו, כאשר נשאל האם הוא חושב שרונדו, שהופך לשחקן חופשי, יהיה בקבוצה בעונה הבאה, הודה: "לא, אני לא חושב שהוא יישאר".

רונדו שיחק רק 34 שניות במחצית השנייה מול הרוקטס. לאחר המשחק, קרלייל שלח את התקשורת לדבר עם השחקן ולשאול אותו למה לדעתו הוא סופסל, אולם רונדו סירב לענות לשאלות ונטש את חדר ההלבשה מיד, כאשר הוא מרכיב את האוזניות שלו ונמלט מהמקום. הפציעה בגבו אירעה לפני כשבוע, אולם כל הצדדים היו משוכנעים שהוא יוכל לשחק, עד שהלילה הוחלט אחרת.

"הוא ספג את הפציעה בערך 11 דקות בתוך המשחק האחרון", אמר קרלייל, "הוא ניסה לשמור על ג'יימס הארדן, נפל על הרצפה ומאותו רגע לא הצליח לתפקד כראוי. הוא לא היה צריך לשחק יותר, אבל נשאר על המגרש והתקשה להראות את היכולת שלו בגלל הפציעה". כעת, רונדו צפוי לפנות לחוות דעת רפואיות לקראת הטיפול בו והוא לא צפוי להיות עם הקבוצה בהמשך הפלייאוף, מה שבוודאי ישמח את קרלייל, שמעוניין בקצת שקט בניסיון לחזור לסדרה.

* באוקלהומה סיטי מנסים להתרגל לחיים שאחרי סקוטי ברוקס, המאמן שפוטר אמש לאחר שהקבוצה פספסה את הפלייאוף. קווין דוראנט, הכוכב הפצוע של הת'אנדר, פרסם פוסט מרגש באינסטגרם: "זה יום קשה עבורי. אני תומך בהחלטת הקבוצה ב-100 אחוז ומחכה לעונה הבאה ולעתיד שלי ב-OKC, אבל סקוטי היה המאמן שלי וחבר שלי במשך שבע עונות. השגנו המון יחד ואיש לא יוכל לקחת מאיתנו את הזמנים הללו. גדלתי, כאדם וכשחקן כדורסל, תחת הדרכתו ותמיד אהיה אסיר תודה על כך. אני מאחל לו ולמשפחתו רק טוב, גם הם היו חלק ענק מהעיר והארגון שלנו. אני יודע שהוא יהיה מצליח מאוד, לא משנה לאן החיים יקחו אותו כעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully