וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ נבחרת דנמרק נשך שוטר ועלול להיכנס לכלא לשמונה שנים

ניקי בילה נילסן (27), שעבר בקיץ מרוזנברג לאוויאן הצרפתית, בעט במדחן חנייה בקיץ שעבר במולדתו, רוסס בתרסיס פלפל על ידי המשטרה והשתולל. חברו לקבוצה: "הוא בחור רגיש, ואדם טוב"

שחקן נבחרת דנמרק ניקי בילה נילסן. AP
עוד הסתבכות. נילסן/AP

ניקי בילה נילסן הוא חלוץ דני עם לא מעט הסתבכויות לאורך הקריירה. בקיץ 2013 נעצר על ידי המשטרה בטרונדהיים נעצר אחרי שהשתולל בשתי תקריות שונות בפאבים בארצו. בקיץ שעבר הואשם בתקיפת שוטר, שעלולה לעלות לו ביוקר כשתייצב בבית משפט ביום חמישי הקרוב. אם יימצא אשם בסעיפים שהוגשו נגדו, עלול למצוא עצמו בכלא לשמונה שנים.

אז מה קרה? לאחר ערב של בילויים עם חבריו בקופנהאגן, נעצר נילסן לאחר שבעט במדחן חנייה, והוכנס לתוך ניידת משטרתית. שם, נאלצו כוחות השיטור לרסס את החלוץ בן ה-27 בתרסיס פלפל כדי להרגיעו, אך נילסן השתולל ונשך את אחד השוטרים.

מאז עזב נילסן את רוזנברג וחתם באוויאן הצרפתית, בשורותיה מצא העונה פעם אחת את הרשת. ברזומה שלו עונות גם ברג'ינה, ויאריאל ואלצ'ה, כמו גם שלוש הופעות ושער אחד בנבחרת דנמרק, ונראה שהמעבר לצרפת עשה לו טוב. "כאן הוא רגוע, עם המשפחה שלו", אמר חברו לקבוצה ג'ספר הנסן. "הוא בחור רגיש, עם לב גדול. הוא אדם טוב. על המגרש הוא לוחם שאוהב לעבוד קשה. כשהיה צעיר הוא אהב לחגוג, עכשיו הוא שקט יותר, ואין כאן פפארצי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully