וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכיף לפני האימון, והחבר הטוב בקבוצה: מסי מספק הצצה לחייו בברצלונה

הפרעוש התראיין ל-"4-4-2" וסיפר על שגרת יומו בקבוצה. מי שינה את חייו, מי השחקן שהכי קרוב אליו, איך השחקנים מסתדרים, מה מרגיע אותו לפני משחק, ומה מצחיק אותו בדרך למגרש?

ליאונל מסי בטקס כדור הזהב. Philipp Schmidli, GettyImages
"אני בחור רגיל, איש של ג'ינס וטריקו"/GettyImages, Philipp Schmidli

לא תמיד אוהדי הכדורגל זוכים להצצה לחייה של קבוצה, ונדיר עוד יותר שאת ההצצה מספק כוכב כדורגל ברמתו של ליאונל מסי. מספר 10 של הבלאוגראנה העניק ראיון למגזין "4-4-2" ובו סיפר קצת על עצמו, על חדר ההלבשה של ברצלונה והשגרה של הקבוצה.

"כקבוצה אנחנו מנסים לעשות דברים יחד מבחינה חברתית. זה לא קל כי לכל אחד יש את הזמן שלו עם המשפחה, ומחויבות שונות", אמר מסי. "לרובנו יש ילדים שצריך לאסוף מהגן או בית הספר, כל מה שעושים עם ילדים לוקח זמן, אז כשאנחנו יכולים אנחנו נפגשים, אבל עקרונית לכל אחד יש את החיים שלו".

מסי גם סיפר מי השחקן הכי קרוב אליו בברצלונה. "לכל אחד יש את הסגנון שלו, כולם שונים. אני בחור רגיל, איש של ג'ינס וטריקו. כולם מסתדרים טוב בחדר ההלבשה, אני תמיד הייתי קרוב יותר לדני אלבס, מאז שהגעתי לברצלונה ושיחקנו יחד על כנף ימין. בילינו הרבה שנים ביחד, במגרש ומחוצה לו. אנחנו חברים טובים ביומיום, וזה עוזר במגרש. זה אומר שאנחנו מבינים זה את זה טוב מאוד".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה עם דני אלבס. GettyImages
"אנחנו חברים טובים ביומיום, וזה עוזר במגרש". אלבס ומסי/GettyImages

"כולנו מגיעים כשעה לפני תחילת האימון, אוכלים יחד ארוחת בוקר, ואז כל אחד עוסק בענייניו", תיאר הפרעוש את שגרת היום במועדון, "אחר כך מתחילים להתאמן. חלק הולכים למכון הכושר למשך שעה, ומכינים את עצמם לאימון, אחרים עושים פיזיותרפיה, במיוחד אלה שסובלים מפציעות. יש לנו חבורה ששותה ביחד מאטה, תה דרום אמריקאי, לפני האימון. לפעמים אני יוצא לסיבוב סביב המגרש או יושב בחדר ההלבשה, תלוי ביום. אבל לשתות מאטה עם החברים ולדבר איתם, זה משהו יומיומי".

"בדרך לאימון אני תמיד נוהג רגוע ובזהירות, אני אוהב לנהוג, זה מרגיע אותי לפני האימון. גם לפני משחק, זה עוזר לי להתרכז", הוסיף מסי, "אנשים מזהים אותי כשאני נוהג לאימון, נראה לי שהם מזהים את המכונית, אבל היו מקרים שמישהו חצה את הכביש, הציץ למכונית שלי והופתע לראות שאני שם, עם מבט של 'היי, זה אתה'. זה מצחיק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
טיאגו מסי בנו של ליאו עם אנטונלה. GettyImages
"בת זוגי אנטונלה אמרה לי שהוא מזהה אותי כשאני בטלוויזיה וזה נחמד"/GettyImages

מסי סיפר שלידת בנו טיאגו היא האירוע המשמעותי בחייו, והיא שינתה אותם מקצה לקצה. "טיאגו הוא הכי חשוב בחיי. זה אתגר כמו אתגרים אחרים, אבל המחשבה הראשונה היא קודם כל עליו, זאת חוויה פנטסטית. ילד זאת המתנה הכי גדולה שמישהו יכול לקבל בחייו, בלי ספק בכלל. האם טיאגו יודע מי אבא שלו? לא, לא ממש. הוא עדיין צעיר כדי להבין מה קורה, הוא רק בן שנתיים. בחודשיים האחרונים הוא למד לדבר קצת, הוא מבין יותר וזה פנטסטי. הוא עדיין לא יודע או מבין מה אני עושה. בת זוגי אנטונלה אמרה לי שהוא מזהה אותי כשאני בטלוויזיה וזה נחמד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully