וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: נחשפה תמונה חדשה מפרשיית הסקס שמסעירה את אנגליה

תמונה של השחקן מקיים יחסי מין בחדרו של המנג'ר נחשפה, כוכב דורטמונד נתפס בפעם השנייה כשהוא נוהג ללא רישיון, מגן בליגה השבדית מצא דרך מקורית לפרוק תסכול ושחקן שכמעט איבד עין

16:50: דיאנדרה ג'ורדן זוכה להכיר את "הבאטמוביל" מקרוב

סנטר לוס אנג'לס קליפרס, דיאנדרה ג'ורדן, הגשים חלום ילדות של ילדים רבים. ג'ורדן זכה להצצה לאחת המכוניות הנחשקות בעולם - "הבאטמוביל" של באטמן. בדרך להחליף את כריסטיאן בייל?

16:45: שחקן כמעט איבד את עינו במהלך משחק

חלוץ ספרטה, דטיבן דיי-קוורטנג, לא יכול היה להישאר אדיש לקללות הגזעניות שספג במהלך המשחק, ועם סיומו, אמר לאוהדים מה הוא חושב עליהם. בתגובה, הם פרצו למגרש והחלו לתקוף אותו. על פי עדים, לאחד מהם אף היה סכין. קוורטנג הותקף על ידי כ-30 אוהדים והזדקק לטיפול רפואי. הוא שבר את הלסת, את האף וקיים סיכוי כי הוא איבד את עינו הימנית.

16:39: אנדרי, ילד שלי מוצלח

אנדרי רובלב בן ה-17 עושה את צעדיו הראשונים בעולם הטניס, ואחרי שהדהים את פרננדו ורדאסקו בברצלונה, אמו מחתה דמעה של התרגשות ביציע.

15:50: נחשפה תמונה חדשה מפרשיית הסקס שמסעירה את אנגליה

נחשפה תמונה נוספת מפרשת הסקס שהסעירה את אנגליה בימים האחרונים. כזכור, ג'יי הארט, חלוץ המשחק בליגות הנמוכות באנגליה, נתפס מקיים יחסי מין בחדרו של המנג'ר. כעת נחשפה גם התמונה של המעשה, מה שגרם לכעס כלפי השחקן רק להעצים, והוא שוחרר מהקבוצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
התמונה שמסעירה את אנגליה/מערכת וואלה, צילום מסך

13:14: האוטוקורקט לא שמע על פירלו

אוהד כדורגל אנגלי תפס את הראש כשקיבל בדואר את החולצה של יובנטוס אותה הזמין עם שמו של אנדראה פירלו מאחור, וגילה שהאוטוקורקט בפלאפון ממנו ביצע את ההזמנה לא שמע על פירלו, והחליט לשנות את הכיתוב לכפר הסקוטי 'פיטלוצ'רי'.

School boy error. When ordering Stephens juventuskit and wanted pirloand my phone auto corrected to pitochry! ! pic.twitter.com/vyST9sFji4

— jamesefc(@jamesefc1) April 20, 2015

12:43: המיוחד מתכונן לטורניר המיוחד

11:34: הכיבוש הכי חשוב בחייו של שחקן רוסטוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

שחקנה של רוסטוב איבן נובוסלצב בן ה-23, הפך את סיום המשחק בו קבוצתו ניצחה את טורפדו מוסקבה לרגע בלתי נשכח, כשהציע נישואים לחברתו, שחקנית כדורסל במקצועה. היא אמרה "כן", ונתנה לשחקני רוסטוב והאוהדים עוד סיבה לחגוג.

09:45: מגן בשבדיה נוגח במשקוף אחרי גול

אף שחקן הגנה לא אוהב שהקבוצה שלו סופגת גול. איידור סיגוביורנסון, מגנה של קבוצת אורברו מצא דרך מקורית מאוד וכואבת במיוחד לפרוק תסכול ואחרי שראה את סנדסבאל כובשת מול קבוצתו, הוא שחרר את תסכולו עם נגיחה במשקוף הזעזעה את השער. צפו באירוע הביזארי.

09:30: תכירו את החברה החדשה של רונאלדו הברזילאי

רונאלדו הברזילאי מתכנן קאמבק מרגש וייתכן שישחק כדורגל שוב בארה"ב, אך מסתבר שגם בתחום הרומנטי הוא פעיל מאוד. הפנומן הברזילאי התחדש בחברה חדשה העונה לשם סלינה לוקס, לה מלאו 24 אביבים בלבד. "הרבה אנשים שואלים למה אני איתו, כולל אני", אמרה סלינה בראיון שבו התייחסה לזוגיות החדשה והמפתיעה שלה. גם אתם מופתעים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
החברה החדשה של רונאלדו/מערכת וואלה, צילום מסך

09:30: מרקו רויס שוב נתפס נוהג בלי רישיון

האם מרקו רויס, הכוכב הגדול של בורוסיה דורטמונד, הולך לכלא? סביר להניח שלא, אבל הוא עומד בפני עונש כבד מאוד של רשויות החוק בגרמניה. בדצמבר 2014 ספג מרקו רויס קנס עצום של 540 אלף יורו על כך שנתפס נוהג ברכב ללא רישיון. היום מדווח "הבילד" הגרמני שרויס, שמעולם לא עבר את מבחן הנהיגה שלו, נתפס שוב נוהג ללא רישיון ואם יימצא אשם, רויס עלול לקבל עונש כבד ביותר.

מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד (אמצע) מול ג'רום בואטנג שחקן באיירן מינכן. GettyImages
שוב נהג בלי רישיון. מרקו רויס/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully