וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לריאל מדריד: לוקה מודריץ' סובל מנקע בברך וייעדר כשישה שבועות

הקשר שרק חזר מפציעה ממושכת, נפצע שוב מול מלאגה וייתכן כי סיים את העונה. גם גארת' בייל נפצע והוחלף והוא בספק לאתלטיקו מדריד. מסי ציין שער 400 בניצחון ברצלונה, לואיס אנריקה מפרגן

לוקה מודריץ', ריאל מדריד. רויטרס
איזה נאחס לשחקן הזה. לוקה מודריץ' מפונה מהמגרש/רויטרס

מאבק האליפות בספרד סיפק הערב סטטוס קוו בצמרת עם ניצחונן של שלוש הגדולות. ברצלונה גברה 0:2 על ולנסיה, אבל ריאל מדריד נצמדה אליה עם 1:3 מול מלאגה בעוד שאתלטיקו מדריד הסתפקה ב-1:2 בחוץ על לה קורוניה. אולם, הניצחון של ריאל עלה לה בשתי פציעות של שחקני מפתח ואחת מהן מתבררת כחמורה במיוחד. לוקה מודריץ' שנפצע בבירכו והוחלף בדקה ה-50 על ידי יראמנדי, סובל מנקע חמור ועל פי הדיווחים במועדון הוא ייעדר כשישיה שבועות לפחות, מה שישבית אותו עד סוף העונה. מודריץ' לא מכבר חזר מפציעה ממושכת והיעדרותו בשלבים המכריעים של העונה מהווה מכה קשה לבלאנקוס.

גם גארת' בייל נפצע בשריר השוק והוחלף כבר אחרי שלוש דקות על ידי צ'יצ'ריטו. לגבי הוולשי עדיין אין אבחון רפואי ובריאל יקוו שיהיה כשיר למשחק החשוב מול אתלטיקו מדריד בשלב הגומלין של ליגת האלופות ביום רביעי.

ליאונל מסי כובש את שערו ה-400 במדי ברצלונה. GettyImages
שער 400 במדי ברצלונה. ליאו מסי/GettyImages

מנגד, אצל היריבה המושבעת של ריאל, העניינים הרבה יותר רגועים ובברצלונה לא צריכים להתמודד עם פציעות. הקטלאנים התקשו מול ולנסיה אבל הצליחו לנצח 0:2 ולעבור את המשחק ללא פציעות, רגע לפני הגומלין מול פריס סן ז'רמן בליגת האלופות. לואיס אנריקה היה מלא במחמאות למסי, שבישל וכבש בניצחון על ולנסיה והגיע ל-400 שערי במדי הבלאוגרנה. "ליאו הראה שוב שהוא לא רק כובש שערים. הוא עבד קשה היום - גם בהתקפה וגם בהגנה. המאמן החמיא גם לשוער שלו בראבו שעצר פנדל: "אני צריך להודות לזובי (המנהל הטכני לשעבר) על כך שהביא לקבוצה שני שוערים מעולים".

מסי חגג ציון דרך נוסף בקריירה שלו ואמר לאחר המשחק: "זו הרגשה טובה להבקיע 400 שערים בברצלונה ואני מקווה להבקיע עוד, אבל מה שיותר חשוב שניצחנו במשחק ממש קשה".

בראבו, שוער ברצלונה פרגן ליריבה: "ולנסיה קבוצה טובה מאוד בכל האספקטים של המשחק והם עשו לנו את החיים קשים מאוד. לפעמים כשהמשחק לא הולך לנו בקלות, כולם צריכים להתאחד ולתת את הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully