וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: מי תצא מהמשבר - חולון או הפועל תל אביב?

18.4.2015 / 17:32

הקבוצה של אלעד חסין רשמה ניצחון אחד בסיבוב השלישי אך יודעת שניצחון על הפועל תל אביב (21:0, ספורט 5+), שמגיעה עם שני הפסדים רצופים, יקרב אותה משמעותית ליתרון ביתיות בפלייאוף

שחקן הפועל תל אביב דוראנד סקוט מול שחקן הפועל חולון אייזק רוזפלט. מגד גוזני
מה יהיה הפעם? דוראנד סקוט בין שחקני חולון/מגד גוזני

המחזור ה-28 בליגת העל יימשך מחר (ראשון) במשחק הצמרת שבו תארח הפועל חולון את הפועל תל אביב (21:05, שידור ישיר בספורט 5+). שתי הקבוצות נפגשו פעמיים העונה - במשחק הראשון שנערך בהדר יוסף ניצחה חולון 80:83 בזכות 19 נקודות של טוני קרוקר ודומיניק מגוויר. במשחק שנערך בסיבוב השני באולם הפחים ניצחו שוב הסגולים, הפעם 70:82, כשמגוויר מצטיין עם 23 נקודות ו-6 ריבאונדים.

חמישה משחקים בתוך הסיבוב השני, אפשר כבר לומר שהפועל חולון נמצאת בתקופה הגרועה ביותר שלה העונה. הסגולים הפסידו ארבעה משחקים עד כה, כשרק ניצחון על מכבי אשדוד מונע מהם להיכנס בשלב הזה למלחמה על הכניסה לפלייאוף. הבעיה המרכזית של חולון בתקופה האחרונה היא ההגנה - הקבוצה של אלעד חסין ספגה בעשרת המחזורים האחרונים 86.4 נקודות למשחק, כשבאף משחק היא לא מצליחה להוריד את היריבה אל מתחת ל-80 נקודות. בחולון יודעים ששלושת המחזורים הקרובים הם קריטיים להמשך העונה, כשמלבד המפגש עם האדומים מחכה להם משחקים עם ראשון לציון ונס ציונה, ואם לא ידעו לנצח לפחות שני משחקים מתוך השלושה, יתקשו לתפוס את אחד מארבעת המקומות הראשונים.

גם הסיבוב השלישי של הפועל תל אביב הוא לא הצלחה גדולה עד כה. הקבוצה של עודד קטש ניצחה פעמיים בחמישה משחקים, ואיבדה את המקום השלישי לראשון לציון. למרות שבשבוע שעבר רשמו הפסד שני ברציפות, בצוות המקצועי היו מרוצים מחלקים גדולים של המשחק נגד הפועל ירושלים, גם מבחינה מקצועית, וגם מבחינה מנטאלית. בהפועל יודעים שהפסד לחולון יקרב אותם אל המקום החמישי, מקום שישלח את הקבוצה לפלייאוף ללא יתרון ביתיות לאורך כל הדרך, ויקשה על האדומים להגיע למטרות שלהם העונה. בצוות המקצועי החליטו לא לרשום למשחק את ג'רון מימון, זה המשחק השני ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully