וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הקרב הכי "סקסי" ב-UFC, בקהאם עושה בושות לבנו ברוקלין

במבט ראשון הן נראות כמו דוגמניות, אבל פליס הריג ופייג' ואנזאנט יעשו הכול בשביל לפרק את הצורה האחת לשנייה בזירה. וגם: כוכב העבר מביך את בנו ודגל הקרן המשודרג של הפועל קטמון

14:00: דגל הקרן המשודרג של קטמון

במקביל למאבק על כרטיס החזרה לליגה הלאומית, מועדון הכדורגל הפועל קטמון ירושלים ממשיך להיאבק בהומופביה. בניצחון 1:3 על מעלות שהשאיר את קטמון במקום הראשון בליגה א' צפון, דגלי הקרן באצטדיון טדי שודרגו לדגלי גאווה.

11:00: הקרב הסקסי אי פעם ב-UFC?

MMA נחשב לספורט אלים למדי, ולפיכך, חובבי ספורט רבים מעדיפים לוותר על הצפייה בו. הלילה, ארגון ה-UFC יערוך אירוע ובו מספר קרבות, כשאחד מהם עשוי למשוך תשומת לב רבה, גם אם אתם לא נמנים על חובבי הענף. הסיבה? שתיים מהלוחמות הנאות ביותר בספורט, פליס הריג ופייג' ואנזאנט ייאבקו האחת בשנייה בזירה, במה שזכה לתואר "הקרב הסקסי של העשור".

10:25: דייויד בקהאם עושה בושות לבנו ברוקלין

"אוי אבא, איזה בושות". יצא לכם להגיד את המשפט הזה? מסתבר שגם הכוכבים הגדולים ביותר, הם לפעמים "רק אבות מביכים". תשאלו את ברוקלין בקהאם, שרצה להודות לעוקביו ברשת החברתית, וקיבל מנה גדושה של "אבא מביך". צפו בתוצאה.

10:15: שחקני יובנטוס הפכו לגיבורי על

שחקני יובנטוס הם סוג של גיבורי על באיטליה. הגברת הזקנה שולטת בארץ המגף ללא עוררין, והיא דוהרת אל עבר תואר אליפות נוסף. לרגל יציאתו של פרק נוסף בסדרת סרטי הקומיקס, "הנוקמים", שחקני יובנטוס התחפשו לגיבורי על וביצעו על כר הדשא דברים שלא רואים בכל יום.

10:00: שחקני טוטנהאם עוברים לטניס. עם הרגל

שחקני טוטנהאם ערכו במהלך אחד האימונים משחקון מעט שונה. הם התחלקו לשתי קבוצות (נאביל בנטאלב ונאסר צ'אדלי מול אנדרוס טאונסנד וג'ונתן מיילס) ושיחקו סוג של כדורגל-טניס. משעשע משהו.

09:30: הסיכויים הנפלאים של ארסנל בחצי גמר הגביע

ארסנל תפגוש את רדינג בחצי גמר הגביע האנגלי, כשהיא מחזיקה בנתונים מעודדים למדי. התותחנים פגשו את רדינג 12 פעמים בעבר, וניצחו בכל המשחקים. לא נתון מעודד במיוחד עבור רדינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully