וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "בתקשורת לא נתנו לנו צ'אנס להיות בפלייאוף העליון"

17.4.2015 / 10:45

מאמן מכבי חיפה: "השתפרנו בכל פרמטר. יש לי תשע אליפויות במועדון, צריך ללכת הכי גבוה". בניון זכה למנוחה נוספת ובספק. ורד צפוי לעזוב בתום העונה. הפועל תל אביב מחכה לשיימן

אחרי התיקו בוסרמיל, במכבי חיפה ממשיכים לקוות למעידה של בית"ר ירושלים ולניצחון במחזור הקרוב. ביום שני מחכה להם מכבי פתח תקוה של רן בן שמעון, כשבית"ר ירושלים תתארח אצל מכבי תל אביב – הזדמנות מצוינת להעפיל בחזרה למקום הרביעי שצפוי להוביל העונה לאירופה. מרקו בלבול עדיין לא תרגל הרכב, אבל ההערכה היא שטאלב טואטחה יחזור להרכב על חשבון שמואל שיימן.

אתמול פורסם בוואלה ספורט כי המגן השמאלי קיבל הצעה מהפועל תל אביב, כשגורמים במועדון אף שוחחו עם השחקן בניסיון לשכנע אותו להצטרף בעונה הבאה. שיימן טרם נפגש עם מכבי חיפה, ונציגו ישוחח עם איתמר צ'יזיק בימים הקרובים, אך בהפועל כבר הבהירו לשחקן שימתינו להחלטה הסופית שלו. המגן השמאלי מסיים חוזה ואם לא יהיה המגן הראשון בעונה הבאה, יסיכם להפחית משכרו כדי לבצע את המעבר לאדומים, או לקבוצה אחרת בליגת העל.

יוסי בניון לא יתאמן היום ויזכה ליום מנוחה נוסף. ובמועדון עדיין מאמינים שהוא יהיה כשיר למשחק אבל ההחלטה הסופית תתקבל רק מחר. אייל משומר וגוסטבו בוקולי לא כשירים, אבל בכל מקרה נראה שלא היו בסגל. בוקולי צפוי להודיע בקרוב מתי יפרוש ממשחק פעיל, כשבחיפה מעדיפים שיעזוב כבר בקיץ לאור חזרת קובי מויאל ואולי גם ג'אבר עטאא או קשר אחורי נוסף. לגבי משומר, בקרוב ימשיכו השיחות בעניינו כשהשחקן עצמו עדיין לא קיבל הצעה כספית. שחקן נוסף שצפוי לעזוב הוא עידן ורד. ככל הידוע, בחיפה לא הגישו עד כה הצעה רשמית לקשר לאחר שהבינו כי לאור הדרכון הרומני שהוא מחזיק יש לו סיכוי גבוה לצאת לאירופה.

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"מאמין שנהיה באירופה". בלבול/אדריאן הרבשטיין

בלבול התייחס הבוקר (שישי) למשחק הקרוב, ולמצב הקבוצה שעדיין מתמודדת על כרטיס לאירופה. "אמרנו בהתחלה שהפלייאוף העליון לא יהיה קל. הקבוצות, פחות או יותר, שוות ברמה שלהם וכל משחק הוא קשה", אמר המאמן. "מכבי פתח תקוה קבוצה מאורגנת, קבוצה טקטית ודי אגרסיבית. אנחנו צריכים להתרכז במה שאנחנו עושים בחודשיים האחרונים, השתפרנו כמעט בכל פרטמטר – מבקיעים יותר, סופגים פחות. השתפרנו כמעט בכל פרמטר במשחק. נראים טוב יותר עם ובלי הכדור. הדגש הוא להמשיך להתשפר ולהגיע ליעד - המקום הרביעי. אני לא מתעסק בהיסטוריה, מה קרה לפני ואחרי ינואר. עשינו שינוי משמעותי, ניצחנו את בית"ר, את קריית שמונה ובאר שבע. אלה דברים שלא עשינו בעבר. אנחנו מתרכזים ביעדים שלנו, הייתי רוצה שהקבוצה תשתפר מבחינת הכימיה ושהחיבור המקצועי יהיה טוב יותר בתנועה של השחקנים בהתקפה".

"אנחנו צריכים להתרכז בפתח תקוה, זה המשחק החשוב, לא חשוב לנו מה קורה מסביב. זה משחק משמעותי מאוד, כל הפוקוס עליו", המשיך המאמן, שנשאל לגבי מיעוט שחקני הבית בהרכב. "כל הבחירות שלי נעשות לטובת המטרה, לטובת היעדים, יש לי סגל רחב של 24 שחקנים וצריך להשתמש בו נכון. גם אלה שעל הספסל עושים את העבודה. הדרך שלנו נכונה מאוד".

"אני די אמיץ, זכיתי בתשע אליפויות במועדון הזה, חמישה גביעים, הייתי בצ'מפיונס ובליגה האירופית, השגתי כל יעד במועדון הזה. לא מכיר משהו אחר. צריך ללכת הכי גבוה", סיכם המאמן. "אתם לא נתתם לנו צ'אנס להיכנס לפלייאוף העליון. עכשיו אנחנו נלחמים על המקום הרביעי שרצות עם אותו סגל מתחילת העונה. המטרה היא המקום הרביעי. אני מאמין שזה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully