וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון הדיחה את מכבי תל אביב בחצי גמר הפלייאוף

מחזיקת הגביע גברה 27:30 על האלופה, רשמה 0:2 בסדרה והעפילה לגמר שייערך ב-8 במאי. הפועל ראשון לציון השיגה 24:25 דרמטי על א.ס רמת השרון והשוותה את הסדרה המקבילה ל-1:1

שחקני מכבי ראשון לציון חוגגים. יועד כהן, איגוד הכדוריד,
שחקני מכבי ראשון לציון חוגגים/יועד כהן, איגוד הכדוריד

מחזיקת הגביע, מכבי ראשון לציון, הדיחה הערב (שני) את מכבי תל אביב בחצי הגמר, כשניצחה 27:30 והשלימה 0:2 בסדרה מול הצהובים. מכבי ראשון לציון תיאלץ להמתין עד יום שישי כדי לדעת מי תהיה היריבה שלה בגמר הפלייאוף, לאחר שבסדרה המקבילה הפועל ראשון לציון ניצחה במשחק דרמטי 24:25 את א.ס רמת השרון והשוותה את הסדרה ל-1:1. סדרת גמר הפלייאוף תיפתח ב-8 במאי (לאחר משחקי נבחרת ישראל).

שחקני מכבי ראשון לציון חוגגים. יועד כהן, איגוד הכדוריד,
מכבי ראשון לציון בגמר. יואב נעמן בפעולה/יועד כהן, איגוד הכדוריד

מכבי תל אביב - מכבי ראשון לציון 30:27

האלופה הגיעה אחרי הפסד 33:23 במשחק הראשון (וללא הקפטן עומר דבדה הפצוע). המבקיע הבולט בראשון לציון היה דאבור טאסקוביץ'. מאמן המנצחת, ג'ו מתתיה, אמר בסיום: "אני גאה מאוד בשחקנים. אנחנו שמחים מאוד, ויוצאים לחופש של כמה ימים כדי להתרענן. נתחיל להתכונן בקרוב למשימה הבאה שלנו".

הפועל ראשון לציון - א.ס רמת השרון 24:25

מחזיקת גביע המדינה הראתה שאותה לא מדיחים כל כך מהר מהפלייאוף, בטח לא אצלה בבית. בסיום המשחק נרשם מתח אדיר, כשעידן מימון העלה את האדומים ל-23:24. עמית גל השווה שתי דקות לסיום, אבל גם הכשיל את חממי והורחק לשתי דקות. טל הרשקוביץ דייק בפנדל וקבע 24:25 דרמטי. מאמן הפועל ראשון לציון, סער פרנקל, אמר בסיום: "אני מקווה שנבוא הכי טריים ונחושים ביום שישי כדי לעלות לגמר הפליאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully