וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית בן דוד: "היו קבוצות שלא ידעו לקחת את המשחק הזה"

12.4.2015 / 10:36

מכבי ראשון לציון חגגה ניצחון ענק על מכבי תל אביב והתקרבה ליתרון ביתיות ברבע גמר הפלייאוף. הקפטן הותיק מסרב להסתכל קדימה מדי: "אם נמשיך לשחק ככה, זה יתן לנו הרבה כוח להמשך"

one

תשע שנים עברו מאז גיא גודס הוביל את מכבי ראשון לציון לניצחון ביתי על מכבי תל אביב ופיני גרשון עד שהגיע שרון דרוקר והוביל את אותה הקבוצה לניצחון אמש (שבת) על הצהובים של גודס וגרשון 85:105. בראשון לציון ידעו לפני המשחק שאם הם יבואו נחושים ואגרסיביים מספיק תהיה להם את האפשרות להפתיע את היריבה שתחל מחרותיים את סדרת ההצלבה נגד פנרבחצ'ה אולקר, וקיבלו משחק יוצא מן הכלל מג'קי קרמייקל (24 נקודות), איזיאה סוואן (19 נקודות ו-10 אסיסטים) ושון דאוסן (17 נקודות) שביחד ברחו לפער שממנו מוליכת הטבלה כבר לא חזרה.

"ניצחון חשוב, גדול או לא גדול אנשים אחרים יכריעו", אמר בסיום הקפטן הכתום עמית בן דוד, "באנו אגרסיביים ואת מכבי זה פחות עניין. באנו להראות שאנחנו רוצים לנצח, שמח שהוצאנו את זה לפועל, כשהשלשות נכנסו הכל נראה הרבה יותר קל. הגנה ואגרסיביות מהרגע הראשון עשה את ההבדל. אנחנו לא מסתכלים על מכבי אלא רק על עצמנו. ידענו שהמשחק הזה קצת תקוע בשבילם, זה פחות מעניין אותנו. היו קבוצות שלא ידעו לקחת את המשחק הזה, שמח שידענו לקחת את זה".

שחקני ראשון לציון  עמית בן דוד חנן קולמן חוגגים. מגד גוזני
עלו למקום השלישי. שחקני מכבי ראשון לציון/מגד גוזני

בשבועות האחרונים החל בן דוד בן ה-37 לקבל יותר דקות משחק, לאחר שבתחילת העונה היה נכנס לדקות מעטות. אחד השינויים היה הגעתו של דומיניק ג'ונסון, שגם אמש הצטיין עם 17 נקודות, "דומיניק שחקן טוב, הוא הוסיף לנו מימד של קליעה מבחוץ, שומר רוצה וחיובי", סיפר בן דוד על חברו החדש לקבוצה, "הכוח שלנו כקבוצה זה שכל אחד נותן את הדקות שלו וזוהר בזמן שלו".

הכתומים עלו למקום השלישי בטבלה, כשהם נמצאים חזק במלחמה על ביתיות ברבע גמר הפלייאוף, בדרך אולי לחזרה לחצי גמר הפלייאוף, "אנחנו רוצים לנצח כל משחק, בדרך שאנחנו משחקים בשניים שלושה משחקים האחרונים זאת הדרך הנכונה, אם נמשיך לשחק ככה זה יתן לנו הרבה כוח להמשך", סיכם הקפטן הכתום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully