וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחורציאניטיס מחוץ לסגל מכבי תל אביב למשחק בראשון לציון

10.4.2015 / 17:35

יומיים לאחר העלייה להצלבה, ושלושה ימים לפני פתיחת הסדרה נגד פנרבחצ'ה/אולקר, יחזרו הצהובים לליגה למפגש מול השלישית בטבלה (19:45, ספורט 5) שתרצה לשבור רצף של תשע שנים ללא ניצחון בית מכבי

אימג'בנק GettyImages

המחזור ה-27 בליגת העל ייפתח מחר (שבת) במשחק בו תארח מכבי ראשון לציון את מכבי תל אביב (19:45, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: גילי עובד, כפיר מועלם וגיא שמואלי). המשחק בין השתיים הוקדם ליום שבת בשל פתיחת שלב ההצלבה בין מכבי תל אביב לפנרבחצ'ה/אולקר ביום שלישי הקרוב בטורקיה, כשמשחקים רבים נוספים בסיבוב השלישי בליגת העל זזו בעקבות בעקבות נסיעת הצהובים לסדרה. ראשון לציון ומכבי תל אביב נפגשו פעמיים העונה, ובשני המקרים מכבי תל אביב ניצחה - 66:74 בראשון לציון בסיבוב הראשון, ו-93:113 בסיבוב השני ביד אליהו. מכבי תל אביב עומדת על 13 ניצחונות חוץ רצופים בראשון לציון מאז עונת 2005/6, אז אימן את הכתומים גיא גודס.

ראשון לציון מגיעה למשחק לאחר ניצחון החוץ החשוב על מכבי אשדוד שהעלה את הקבוצה של שרון דרוקר למקום השלישי בטבלה. למרות הניצחון, בראשון ממשיכים להסתכל על הכניסה לפלייאוף כמטרה הראשונה, ויודעים שהם בפני סדרת משחקים קשה מאוד שאם לא ידעו להוציא ממנה ניצחונות, הם עלולים למצוא את עצמם במצב שונה לחלוטין מזה שהם נמצאים בו כיום. בקבוצה יצטרכו תרומה גדולה מג'קי קרמייקל שרשם העונה נגד הצהובים רק 6.5 נקודות ו-7.5 ריבאונדים בממוצע, אחרי שבשבוע שעבר רשם משחק מצוין עם 16 נקודות ו-8 ריבאונדים בניצחון באשדוד. טוני יאנגר שנעדר מהמשחק בשני בשל מחלה, יחזור לסגל. "משחק מול מכבי תל אביב הוא תמיד מאתגר, הם נמצאים בכושר נהדר ומגיעים אחרי ניצחון חשוב ביורוליג", אמר אייזיאה סוואן לקראת ההתמודדות, "אנחנו רוצים להמשיך ברצף שלנו כדי לרשום ניצחון שלישי ברציפות, אבל ברור לנו שצפוי להיות משחק קשה ונצטרך לתת את המקסימום".

מכבי תל אביב מגיעה להתמודדות בראשון לציון כשלא ברור כמה הראש שלה יהיה במשחק. הצהובים גברו אמש על אלבה ברלין בחוץ ועלו לסדרת ההצלבה נגד פנרבחצ'ה/אולקר שתחל ביום שלישי, וכבר ביום שני יגיעו לאיסטנבול לקראת המשחק. במכבי יודעים שזהו משחק הליגה האחרון שלהם בשבועיים הקרובים, לאחר שמשחק הליגה נגד נס ציונה הוסט למהלך חודש מאי. בקבוצה ינסו לחלק את הדקות כמה שיותר, כשסופוקליס שחורציאניטיס, ששיחק בדרבי בשבוע שעבר, שוב לא יירשם. מי שעוד צפוי לקבל דקות כדי לנסות ולהכניסו לכושר הוא סילבן לנדסברג, ששותף רק לדקות בודדות במשחק בברלין. יוגב אוחיון, הסובל מדלקת ברגל, יזכה "לכמה שיותר דקות מנוחה", על פי גורם במכבי.

אלופת אירופה שבה הערב מגרמניה. גיא גודס אמר בשדה התעופה: "שיחקנו מול קבוצה שניסתה לעשות היסטוריה במשחק קשה, אבל הגענו נחושים ועם ביטחון. אני שמח שהשחקנים הגיבו במשחק כפי שצריך. מגיע להם המון קרדיט. זה היה כמו משחק פיינל פור בהרגשה".

בריאן רנדל שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול טוני יאנגר שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
אולי הפעם הכתומים יפתיעו? רנדל מול ראשון לציון במשחק הקודם/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully