וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס דחה את הצעת החוזה "האחרונה" של ברצלונה

סוף הדרך? המגן הברזילאי, שמשחק בקאמפ נואו מאז 2008, לא היה שבע רצון מהתנאים שהוצעו. הסוכנת שלו כעסה: "חיכינו שנה שלמה רק כדי לדבר עם בארסה. דני עצוב, הוא ציפה מהם ליותר"

דני אלבס שחקן ברצלונה. David Ramos, GettyImages
מאוכזב מהיחס. דני אלבס/GettyImages, David Ramos

דני אלבס דחה גם את הצעת החוזה "האחרונה" של ברצלונה, והוא בדרך לפרידה מהמועדון בו הוא משחק מאז קיץ 2008. דינורה סנטה אנה, גרושתו של המגן הברזילאי המשמשת כסוכנת שלו, נפגשה אמש (רביעי) עם ראשי ברצלונה כדי לנסות לקדם בכל זאת את המגעים לחידוש החוזה, אך הם לא צלחו והיום היא כבר קיימה מסיבת עיתונאים שמבחינתה סתמה את הגולל על הסיכוי שאלבס ימשיך בברצלונה.

"חיכינו שנה שלמה כדי לדבר עם בארסה", אמרה הסוכנת. "היו לנו שתי הצעות על השולחן, אבל עצרנו את המגעים כדי לשמוע את ברצלונה. יש מועדון נוסף שמוכן לתת לדני חוזה גבוה יותר לשלוש שנים, עם אופציה לשנה נוספת, אבל אנשי ברצלונה אמרו לנו שלא יוכלו להתקרב לסכומים האלה. דני ישמח להישאר תחת אותם תנאים, אבל הם הציעו חוזה רק לשנה אחת עם אופציה לשנתיים נוספות. הבוקר הגיעה הצעה פורמלית במייל, אבל בה נכתב שהוא חייב לשחק לפחות 60 אחוז מהמשחקים כדי לקבל חידוש לשנה נוספת".

סנטה אנה המשיכה: "דני עצוב, הוא ציפה ליותר מברצלונה. המגעים הסתיימו, זה סופי. הוא יסיים את את החוזה בצורה הכי טובה שהוא יכול. להמשיך בכל זאת אחר כך? אי אפשר לדעת. דיברתי כבר עם מועמדים אחרים לנשיאות ברצלונה שלא מסכימים עם הגישה של ההנהלה הנוכחית בנושא. בכל מקרה, יש לנו שתי הצעות אחרות, ולא מפריס סן ז'רמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully