וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שאיחר, השתולל ואיים: צ'ימזי אמבה הושעה מהפועל פתח תקוה

5.4.2015 / 17:33

הקבוצה השעתה את הבלם הניגרי לשבוע "בגין בעיות משמעת חמורות". לוואלה ספורט נודע כי השחקן אמר באחד האימונים: "בסוף אתעצבן וארביץ פה למישהו", מפני שלא קיבל אשרת עבודה. כמו כן, השתולל לאחר התקרית בחמישי

one

הפועל פתח תקוה החליטה לפנות ערב (ראשון) להשעות את שחקן ההגנה צ'ימזי אמבה לשבוע ימים, ולאחר מכן מתכוונים במועדון לשקול את המשך דרכו בקבוצה. ייתכן מאוד כי הזר הניגרי בן ה-23 לא יחזור לפעילות וייחתך כבר עתה מהמועדון.

צ'ימזי אמבה שחקן הפועל פתח תקוה (אמצע) מול בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
שרשרת תקריות. צ'ימזי אמבה/ברני ארדוב

בהודעה שפרסמה הפועל פתח תקוה נאמר כי "צ'ימזי אמבה הושעה לשבוע בגין בעיות משמעת חמורות. לאחר מכן במועדון ישקלו את המשך דרכו".

כזכור, רק ביום חמישי האחרון איחר אמבה עם ארבעה שחקנים נוספים למשחק האימון ברמת השרון, אבל כפי שפורסם בוואלה ספורט, הוא סומן עוד קודם לכן על ידי הקבוצה ובעיקר לא מצא חן בעיניו של המאמן מנחם קורצקי, שדי ביטל אותו מהיום שהחליף את עידן בר און. קורצקי לא החזיק מאמבה מבחינה מקצועית וגם לא אהב את ההתנהגות שלו, אך כעת מדובר בהחלטה של המועדון ולא של המאמן.

שחקנים הופתעו לשמוע שבהודעת המועדון נמסר כי קיימת אפשרות שאמבה יחזור לפעילות אחרי שבוע ההשעייה. אחד השחקנים סיפר כי המנכ"ל יורם עינב הודיע לשחקנים באימון שאמבה סיים את חלקו במועדון ולא יחזור העונה, אך המנכ"ל טוען כי הם כנראה לא הבינו את כוונתו. בשיחות עם כמה שחקנים, נאמר כי עינב לא פירט מדוע אמבה הושעה, אבל מעדויות שלהם החל השחקן לאחרונה לתקל בפראות באימונים מאחר שלא נספר על ידי קורצקי והיה מאוד עצבני על כך.

כמו כן, הוא הרבה לאחר לאימונים אבל דומה שהסיפור העיקרי הוא שאמבה רתח על כך שהקבוצה לא מוציאה לו אשרת עבודה חדשה בישראל שעלותה כ-10,000 שקלים ומספר שחקנים סיפרו לוואלה ספורט כי השחקן אמר באחד האימונים בשבוע שעבר: "בסוף אני אתעצבן וארביץ למישהו על זה שלא מוציאים לי ויזה".

במועדון ציינו כי ביום חמישי, לאחר שכל המארחים קיבלו בהכנעה את העונש, אמבה השתולל, ולמחרת הגיע לאימון הכושר וכבר אחרי 20 דקות לקח את הדברים והלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully