וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: סטן ואוורינקה הודח בסיבוב השלישי

השוויצרי, המדורג שמיני בעולם, הפסיד 7:6 (4), 7:6 (5) לאדריאן מנארינו (32 בעולם), שישחק מול דומיניק תים. אנדי מארי ניצח 3:6, 4:6 את סנטיאגו חיראלדו, ורשם את הניצחון ה-499 בקריירה

אנדי מארי טניסאי. AP
עוד ניצחון אחד ל-500. מארי/AP

טורניר מיאמי מסבב המאסטרס 1,000 נמשך הערב (ראשון) עם כמה משחקים מסקרנים בסיבוב השלישי. הראשון שצלח את הסיבוב הזה ועלה לשמינית הגמר הוא אנדי מארי. הסקוטי המדורג 4 בעולם השיג את ניצחונו ה-499 בקריירה, כשגבר בקלות בשתי מערכות על סנטיאגו חיראלדו הקולומביאני 3:6, 4:6.

מארי, שנחל הפסד מפתיע מול חיראלדו בטורניר מדריד בשנה שעברה, יפגוש בשמינית הגמר את קווין אנדרסון הדרום אפריקאי ואם ינצח הוא ייכנס לרשימה אקסלוסיבית מאוד ויהיה הטניסאי ה-46 בלבד בסבב שחוצה את רף ה-500 ניצחונות בקריירה.

ההפתעה הגדולה בצד של הגברים הגיעה דווקא מכיוונו של אדריאן מנארינו הצרפתי, המדורג 32 בעולם. מנארינו ניצח 6:7 (4), 6:7 (5) את סטן ואוורינקה השוויצרי, המדורג 8 בעולם ו-7 בטורניר. הצרפתי פתח את המשחק עם שבירה כבר במשחקון הראשון, אבל ואוורינקה השיב בשבירה משל עצמו דווקא כשמנארינו הגיש לזכייה במערכה ב-4:5. המערכה הלכה לשובר שוויון, שם החליפו השניים לא פחות חמש מיני שבירות ומנארינו זכה בשובר השוויון עם 4:7 ובמערכה כולה.

המערכה השנייה הייתה מלאה שבירות, כשהפעם השוויצרי משיג שבירה במשחקון הראשון. מנארינו החזיר שבירה משל עצמו ואיזן ל-2:2 רק כדי להישבר במשחקון הבא. ואוורינקה עלה ל-3:5. מנארינו הצליח לשבור וגם המערכה השנייה הלכה לשובר שוויון. הצרפתי עלה כבר ל-2:6 בשובר השוויון, ואוורינקה זכה בשלוש נקודות ברציפות, אבל מנארינו שמר על קור רוח וזכה בשובר השוויון עם 5:7, במערכה ובמשחק כולו. בשמינית הגמר ישחק מנארינו מול דומיניק תים האוסטרי הצעיר והמצוין, המדורג 52 בעולם. תים ניצח 4:6, 3:6 את ג'ק סוק האמריקאי, המדורג 45 בעולם.

עדכון ראשון: 19:01

סטן ואוורינקה טניסאי שוויצרי. AP
סטן ואוורינקה טניסאי שוויצרי/AP

בצד של הנשים, הצליחה סימונה האלפ (3) לעלות לשמינית הגמר עם 4:6, 5:7 מול קמילה ג'ורג'י (37 בעולם). הרומנייה נזקקה לשעה ועוד 29 דקות על מנת להשלים את העבודה בדרך למפגש מול איטלקייה נוספת, פלביה פנטה (28), שניצחה 6:7 (5), 6:7 (6) את ויקטוריה אזרנקה (36).

סבטלנה קוזנצובה (29) ניצחה 3:6, 6:3, 3:6 את אנג'ליק קרבר הגרמנייה, המדורגת 15 בעולם ונמצאת במומנטום לא טוב. הרוסייה הוותיקה תפגוש בשמינית הגמר את המנצחת בין סרינה וויליאמס (1) לסיסי בליס האמריקאית בת ה-15 (211).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
סימונה האלפ טניסאית רומנייה. GettyImages
ניצחון מרשים. האלפ/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • אנדי מארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully