וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי שלף, כדורסלן העבר ומנהלה המקצועי של הפועל תל אביב, הלך לעולמו בגיל 43

אחיו של גור שלף ומי שהיה הרוח החיה מאחורי הקמת הפועל אוסישקין מת מדום לב בגיל 43. כשחקן היה שותף לזכיית הפועל תל אביב בגביע המדינה ב-1993. שלף הותיר אחריו אישה ושני ילדים

אורי שלף, כדורסלן העבר והמנהל המקצועי של הפועל תל אביב בכדורסל, הלך היום (ראשון) לעולמו בגיל 43 מדום לב. שלף היה הרוח החיה מאחורי הקמת הפועל אוסישקין ב-2007 ושימש מאמן-שחקן, ולאחר מכן הפך למנהל המקצועי של הקבוצה. שלף הוא אחיו של קפטן מכבי תל אביב ונבחרת ישראל בכדורסל לשעבר גור שלף, ובנו של עמי שלף, שחקן הפועל תל אביב ונבחרת ישראל בכדורסל לשעבר. הוא שיחק בעמדת הפורוורד, והיה ידוע כשחקן פיזי וקשוח בהגנה.

ביום שבת, בתום אימון הפועל תל אביב, צפה שלף יחד עם כמה מאנשי המועדון במשחקה של נבחרת ישראל נגד ויילס, ואחר כך שב לביתו. ביום ראשון בבוקר נודע לאנשי המועדון על הבשורה הקשה, ויו"ר הקבוצה רמי כהן אסף את השחקנים והצוות המקצועי בסיום האימון וסיפר להם על מותו של שלף. משחקה של הפועל תל אביב נגד מכבי אשדוד ביום שני נדחה בשל מותו ליום חמישי.

אורי שלף יושב ראש הפועל תל אביב. ברני ארדוב
עצוב. אורי שלף/ברני ארדוב

שלף החל לשחק במחלקת הנוער של הפועל תל אביב. לאחר מכן עלה לבוגרים ובעונת 1992/93 היה חלק מהקבוצה שזכתה בגביע המדינה בכדורסל. בעונת 1996/97 היה שותף לירידת הליגה הראשונה בהיסטוריה של הפועל תל אביב. לאחר מכן שיחק שלף שנה בקבוצת מכבי גבעת שמואל בליגה הלאומית וחמש שנים בהפועל "אריה" תל אביב, בה שימש מאמן-שחקן. לאחר מכן שיחק עונה בא.ס. רמת השרון ולאחריה פרש מכדורסל. בעונת 2006/07 חזר למגרשים לקבוצת ע.ל.ה אור יהודה מליגה ב', שם שיתף פעולה עם מוטי בן בסט, גילי סלע וטוהר חיימוביץ והיה שותף לעליית הליגה של הקבוצה.

שלף ניהל את בית הספר לכדורסל של הפועל תל אביב בצוותא עם יהושע רוזין. לאחר הפרישה מכדורסל שימש כמנכ"ל קבוצת הכדורסל של רמת השרון תחת מיקי ברקוביץ' והמשיך לאמן ילדים במחלקת הנוער של א.ס. רמת השרון. בקיץ 2007 הצטרף לצוות המקימים של הפועל תל אביב המחודשת ומונה למאמן הקבוצה. בתום עונת 2007/08 העלה את הקבוצה ליגה אחרי שסיימה במאזן 0:22, ואז פינה את מקומו בעמדת המאמן לטובת שרון אברהמי ועבר לתפקיד המנהל המקצועי. בנוסף, כתב שלף בלוג שבועי בוואלה ספורט בו תיאר את חוויותיו בהפועל אוסישקין בימים בהם שיחקה בליגות הנמוכות.

מאמן הפועל אוסישקין אורי שלף. איתי חסיד
שלף/איתי חסיד
  • עוד באותו נושא:
  • אורי שלף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully