וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתירה: יסמין פיינגולד סיימה ראשונה באליפות ישראל 2015

החותרת, שהתהפכה לפני כשש שנים בירקון וסבלה מנזק מוחי משמעותי, סיימה ראשונה במשקל קל. דני פרידמן זכה בפעם ה-11 ברציפות אצל הגברים, חבר הכנסת הטרי, מייקל אורן, קטף מדליית ארד

אלוף ישראל בחתירה דני פרידמן. Detlev Seyb,
זכה בפעם ה-11 ברציפות. דני פרידמן/Detlev Seyb

יסמין פיינגולד, החותרת שהתהפכה לפני כשש שנים וניצלה אחרי דקות ארוכות מתחת למים, סבלה מנזק מוחי משמעותי, עברה תהליך שיקום של שנים, והשנה הוכיחה מה זה כוח רצון ונחישות, כשזכתה היום (שבת) באליפות ישראל בחתירה במקום הראשון בקטגוריית נשים במשקל קל.

דני פרידמן זכה אצל הגברים בתחרות שנערכה במרכז דניאל לחתירה בתל אביב. פרידמן קבע שיא ישראלי חדש בחצי הגמר, 6 דקות, 52 שניות ו- 83 מאיות, והמשיך לזכיה בפעם ה-11 ברציפות בתואר אלוף ישראל בחתירה כשסיים את 2,000 המטרים של מקצה הגמר במקום הראשון עם זמן של 07:18:04.

seperator

למקום השני הגיע אולג גונורובסקי, בזמן של 07:30:00 וזכה במדליית הכסף. פרידמן וגונורובסקי שהתחרו כאן בקרב ענקים אחד נגד השני, עובדים בשנה האחרונה כצוות בסירת משוט כפול זוגית, ומתאמנים לסרוגין באמפוסטה שבספרד ובמרכז דניאל לחתירה בתל אביב. הם יתחרו יחד באליפות העולם באייוובלד שצרפת בקיץ, במטרה להשיג את הקריטריון ולזכות במשותף בכרטיס לאולימפיאדת ריו 2016. למקום השלישי הגיע ספורטאי הנוער, תומר שוורצמן. שוורצמן (18) פרץ בשנה האחרונה אל השורה הבכירה של החותרים בישראל, ונאבק ראש בראש מול הטובים ביותר. כיום כבר מסומן כתקווה למדליה אולימפית בטוקיו 2020.

אלופת ישראל בחתירה לנשים לשנת 2015 היא דיאנה אגרטון שסיימה את מסלול 2,000 המטרים בזמן של 08:08:09. בהפרש ניכר מאחור הגיעה רוני וורווראנו, במקום השלישי הגיעה נורית בזדסקי. חותר מוכר היה חבר הכנסת הטרי, מייקל אורן, החותר כספורטאי במרכז דניאל לחתירה, שהגיע למקום השלישי וזכה במדליית ארד. סירת הרביעייה אותה הוביל סיימה את מקצה ה-1,000 מטרים בזמן מצויין של 3:49.51.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully