וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב נענשה ברדיוס בעקבות התנהגות אוהדיה

26.3.2015 / 20:53

אוהדים הניפו שלט ובו שמות חברי בית הדין והדיינים עם הכיתוב "משת"פים של שמעון". בית הדין קבע כי מדובר בעבירה חמורה של ביזוי מוסדות איגוד הכדורסל והוסיף קנס בגובה 25 אלף שקל

בית הדין המשמעתי גזר היום (חמישי) עונש רדיוס אחד על הפועל תל אביב בעקבות אירועי המשחק של האדומים נגד מכבי חיפה. על הפועל תל אביב ייאסר לקיים את משחקה הביתי הבא של הקבוצה נגד מכבי אשדוד בבית, והאדומים אמורים להדרים עד לאולם הקונכייה בבאר שבע ביום שני הקרוב. אם הדברים לא יסתדרו, ייתכן שהמשחק יתקיים בחיפה שכן הפועל תל אביב צריכה להרחיק 50 קילומטרים מאולמה הביתי. מלבד עונש הרדיוס, האדומים נקנסו בסכום של 25 אלף שקל. בכל מקרה, הפועל תל אביב תערער על ההחלטה, והאיגוד עשוי לדחות את משחק הרדיוס עד לשמיעת הערעור.

שלט מחאה של אוהדי הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
השלט שגרם לסערה/ניב אהרונסון

כידוע, במשחק נגד חיפה חזרו האוהדים על הקריאות "שמעון מזרחי, תתאבד כבר", ופרט לכך הם הניפו שלט שבו הופיעו שמותיהם של חברי בית הדין המשמעתי וכן שמותיהם של המשקיפים עם עם הכיתוב "משת"פים של שמעון". בית הדין קבע כי השימוש בשלטים הללו מהווים עבירה חמורה של ביזוי מוסדות ונושאי תפקיד באיגוד הכדורסל.

כזכור, מוקדם יותר החודש החליט בית הדין העליון של איגוד הכדורסל לבטל עונש רדיוס שנגזר על הקבוצה בעקבות הקריאות למזרחי, אך נקבע כי קריאותיהם של האוהדים אינן חוסות תחת חופש הביטוי. העונש עצמו הומר בקנס בגובה 30 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully