וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: צ'אבי חתם ל-3 שנים תמורת 30 מיליון יורו באל סאאד מקטאר

על פי ה"אס" הספרדי, קשרה הוותיק של ברצלונה יעבור בתום העונה לקבוצה בה שיחק ראול במשך שנתיים ויחליף את אגדת העבר של ריאל גם בתפקידו כיועץ לאקדמיית הכדורגל הקטארית

צ'אבי שחקן ברצלונה חוגג שער מול פ.ס.ז'. GettyImages
קטאר מחכה לו? צ'אבי/GettyImages

האם צ'אבי, הקשר הוותיק של ברצלונה, עומד להחליף דווקא אגדה של ריאל מדריד? על פי ה"אס" הספרדי, צ'אבי חתם על חוזה עצום בקבוצת אל סאאד מהליגה הקטארית, שם שיחק במשך שנתיים, בין 2012 ל-2014 כוכבה לשעבר של ריאל, ראול.

לפי הדיווח של העיתון, צ'אבי חתם על חוזה לשלוש שנים, כאשר בכל שנה הוא ירוויח לא פחות מעשרה מיליון יורו. בנוסף, העסקה מכילה אופציה לעונה נוספת. מלבד היכולות אותן הוא יספק על כר הדשא, צ'אבי אמור להחליף את ראול בתפקיד אותו מילא בכדורגל הקטארי, כיועץ לאקדמיית הכדורגל שהוקמה במדינה ושמטרתה היא להכשיר שחקנים לנבחרת לקראת מונדיאל 2022, שייערך במדינה. את האקדמיה הזו מוביל איבן בראבו, שעבד בריאל מדריד לשעבר.

לצ'אבי היו אופציות לא רעות מה-MLS, אבל הכסף הקטארי והאפשרות להשפיע על דור העתיד עשו את שלהן. המועדון הציע לצ'אבי להשלים את לימודיו ולהוציא תעודת מאמן בתקופה שלו בקטאר.

נכון להיום, לצ'אבי, שחגג בינואר יום הולדת 35, יש 748 הופעות במדי ברצלונה והוא כבש בהן 84 שערים. העונה הוא שיחק ב-25 משחקים בלבד ואיבד את מקומו בהרכב הקבוצה. לאחר המונדיאל האחרון, הוא הודיע על פרישתו מהנבחרת, בה הופיע 133 פעמים ועמה זכה בשתי אליפויות אירופה ובאליפות העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • צ'אבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully