וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס גרסיה: "אם סבא היה יכול לדבר איתי, הוא היה אומר לי להישאר"

25.3.2015 / 8:01

בלם מכבי תל אביב דיבר על ההחלטה להישאר בישראל למשחק מול מכבי חיפה במקום לנסוע ללוויית סבו: "היה לי קשה מאוד". על משחק הנבחרת: "ישראל טובה יותר מנבחרת ויילס, אני מאחל בהצלחה למדינה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לא ברור אם קרלוס גרסיה ימשיך לעונה רביעית במכבי תל אביב. יכול להיות שהקבוצה תצליח להביא בלם טוב ממנו. ספק אם היא תנחית כאן מישהו עם האישיות שלו. לא במקרה הוא השחקן שהחזיק בצהוב יותר מכל הזרים שהביא ג'ורדי קרויף. אתמול (שלישי), ביום המעשים הטובים, גרסיה היה פעיל מאוד בין הילדים שהגיעו לקרית שלום כדי לשאוף קצת אבק כוכבים.

הביקור שלהם ריגש אותו, גם כאב שרואה מול העיניים ילדים שלא יוכלו לעולם לצעוד על רגליהם ואולי גם כי הזכרנו לו את פטירת סבו בשבוע שעבר. גרסיה קיבל החלטה לא פשוטה כשנשאר לשחק את המשחק מול מכבי חיפה ביום ראשון במקום לטוס להלוויה. בעיניים דומעות הוא דיבר אתמול על מה שעבר: "הרגע בו קיבלתי את ההודעה על מות סבי, היה קשה מאוד. סבא היה קרוב אלי מאוד ולצערי בשנתיים וחצי בישראל, החמצתי הרבה זמן איתו. אני אוהב מאוד את מכבי תל אביב ואת ישראל וכיף לי כאן מאוד, אבל אם יש משהו שחסר זו כמובן המשפחה המורחבת, אותה אתה לא רואה הרבה כי אתה משחק במדינה אחרת.

קרלוס גרסיה שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
קרלוס גרסיה משמח ילדים ביום המעשים הטובים/קובי אליהו

"לצערי לא יכולתי להיפרד מסבא. דיברתי עם אבא שלי והתייעצתי גם עם אשתי ולקחתי את ההחלטה להישאר כאן ולא לטוס להלוויה וזו הייתה החלטה קשה. סבא שלי תמך בי כל חיי. אם סבא היה יכול לענות לי, הוא היה אומר לי להישאר כאן ולעזור למכבי תל אביב לנצח את מכבי חיפה. זה היה קשה מאוד, אבל קיבלתי את ההחלטה ואני מקווה להשלים בתום העונה את החסר. אני אבקר במקום שבו הוא נח היום את מנוחת העולמים שלו ואפרד ממנו בצורה אישית".

הרגשות התערבבו אתמול אצל גרסיה וגם כשדיבר על משחקיה של נבחרת ישראל, הברק היה בעיניו: "אני מאוד אוהב את ישראל ואני מאחל הרבה הצלחה לחברים שלנו מהקבוצה שהצטרפו להכנות של נבחרת ישראל. איחולי ההצלחה הם לא רק לשחקנים שלנו, אלא לכל עם ישראל. נבחרת ישראל ראויה להיות בטורניר גדול. אני מרגיש שהנבחרת בעמדת זינוק טובה וכיף לי להסתובב ברחובות ולהרגיש את האווירה לקראת המשחקים מול ויילס ובלגיה. זו תחושה אדירה להרגיש שכל המדינה מאחורי הנבחרת".

גרסיה המשיך והעניק פרשנות על הקמפיין של ישראל: "אני חושב שיש לנבחרת ישראל סיכוי טוב לעבור את המשחקים בשלום. ישראל טובה יותר מויילס. נכון שיש להם את גארת' בייל, אבל אני מחזיק יותר מישראל. בכדורגל שום דבר לא בטוח. אני מקווה שהשחקנים יעמדו בלחץ כי האיצטדיון יהיה מלא בחיפה וכל המדינה תדבר על המשחקים בסוף השבוע. השחקנים צריכים לבוא למשחק עם הרבה כבוד ליריב ואז אני מאמין שננצח. לא אהיה במשחק בחיפה, אבל אני רוצה מאוד להיות במשחק מול בלגיה בירושלים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שרן ייני, ערן זהבי, עומרי בן הרוש, קרלוס גרסיה שחקני מכבי תל אביב. קובי אליהו
"מאחל הרבה הצלחה לחברים שלנו מהקבוצה שהצטרפו להכנות של נבחרת ישראל". גרסיה עם בן הרוש, זהבי וייני/קובי אליהו

גרסיה היה שותף למשחק המצוין של מכבי תל אביב מול חיפה, אבל הוא רחוק מלחשוב שהאליפות כבר ביד. "הדרך לאליפות לא הפכה קלה יותר בעקבות הניצחון על מכבי חיפה. כשהפסדנו לבית"ר ירושלים, היו כאלה שאמרו שלא ניקח אליפות. עכשיו אומרים שיהיה לנו קל עד סוף העונה. דברים יכולים להשתנות ברגע ואנחנו הולכים למשחק קשה מאוד מול הפועל באר שבע במחזור הבא. יש לנו כמה ימים להוריד לחץ ולתת יותר לגוף לנוח ואז נתחיל את ההכנות בצורה משמעותית יותר. לבאר שבע יש קבוצה מצויינת. הם עושים עונה נהדרת, כפי שעשו בעונה שעברה, אבל אנחנו נרצה לנצח אותם בבלומפילד".

על ההתכנסות בקרית שלום לכבוד יום המעשים הטובים, אמר גרסיה: "זה יום מיוחד ואנחנו צריכים ליטול בו חלק כי אחת המטרות של המועדון היא להיות קרוב לאנשים. ימים כמו היום חשובים מאוד עבור הילדים האלה והמשפחות שלהם, שיכולות לשים לרגע בצד את הבעיות ולשמוח ביחד עם הילדים במפגש כזה. מועדון כדורגל זה הרבה יותר מקבוצת כדורגל וימים כאלה מראים מה המשמעות של מכבי תל אביב. כשאני מסתובב כאן בין הילדים הרבה רגשות מציפים אותי. מצד אחד אני עצוב לראות ילדים במצבים כאלה. מצד שני אני שמח, כי הם שמחים כאן איתנו ומאוד נהנים מהביקור.

"ביום כזה אני יותר שמח שזכיתי להיות שחקן כדורגל ולעבוד במקום שיכול לשמח אנשים וזה מאוד חשוב. בשורה התחתונה, אני מרגיש בר מזל שמצד אחד החיים שלי בסדר ומצד שני שאני יכול בחיים שלי לשמח את הילדים האלה שכל יום סובלים מאוד. בספרד היו לנו מפגשים כאלה. באלמריה נפגשנו עם ילדים בעלי מוגבלויות בעיקר בחג המולד. במכבי תל אביב יש הרבה ימים כאלה ובמכבי אני מרגיש הרבה יותר קרוב אל האנשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully