וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מיכה: "התבאסתי כשלא זומנתי לנבחרת ישראל"

24.3.2015 / 18:00

מכבי תל אביב השתתפה ביום המעשים הטובים ואירחה 100 ילדים באימון הקבוצה, הקשר המצטיין התייחס לאי זימונו לסגל הנבחרת. "הייתי שמח מאוד להיות שם ואני מחכה ליום שזה יקרה", אמר

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

במסגרת יום המעשים הטובים, אירחה מכבי תל אביב מספר עמותות עימן נמצא המועדון בקשר. אל מתחם האימונים בקרית שלום הגיעו אחר הצהריים כמאה ילדים מהעמותות 'חינוך לפסגות', 'גדולים מהחיים' ו'קו לחיים'. גם ילדים מ'פנימיית לחן', היו על כר הדשא כששחקני הקבוצה יצאו והתערבבו בין כולם.

לדקות ספורות, עזבו השחקנים את ענייני הכדורגל והקדישו זמן לילדים שחלקם יתקשו במהלך חייהם אפילו לעמוד על הרגליים. "זה תמיד מפגש מיוחד ומרגש", אמר קשר הקבוצה דור מיכה. "אני משתדל לעשות בכל יום מעשה טוב ועם המינימום זה להיות פה ולשמח את הילדים, אז אנחנו עושים את זה בכיף. יש כאן עמותות שעושות בכל יום עבודת קודש ואנחנו שמחים לתת את חלקנו הקטן".

מיכה יודע שעבור מיטש גולדהאר, הקירבה לקהילה והפיכת מכבי תל אביב למועדון שפועל כל הזמן לקשר טוב עם הציבור, זה דבר יותר חשוב מתואר. "כך זה צריך להיות אצל כל אחד מאיתנו", הוא אמר. "יש דברים שחשובים יותר מתואר וחשובים יותר מכדורגל וזה בדיוק החזון של מיטש גולדהאר. הוא תורם המון לקהילה ואנחנו מנסים ללכת בדרך שלו. זה כיף לדעת שהילדים באים לכאן כדי לגעת בנו ולהצטלם איתנו. זה כיף להיות חלק ממשהו טוב".

שחקני מכבי תל אביב. קובי אליהו
שימחו את הילדים. שחקני מכבי תל אביב/קובי אליהו

מכבי תל אביב אירגנה את היום הזה עוד לפני הניצחון בתחילת השבוע על מכבי חיפה, אבל הוא ללא ספק הוסיף לאווירה הטובה ששורה כעת בקרית שלום. "הניצחון הזה היה מאוד חשוב", סיפר מיכה. "פתחנו את הפלייאוף ברגל ימין ויש לנו פער חשוב בטבלה לקראת המשך המשחקים".

מיכה סיפר שקיווה להיות חלק מהזימונים של אלי גוטמן. "אני מאוד רוצה להיות חלק מנבחרת ישראל הבוגרת. התבאסתי שלא קיבלתי זימון", אמר בכנות. "הייתי מאוד שמח להיות שם ואני מחכה ליום שזה יגיע. אני מקווה שננצח את ווילס. פתחנו את הקמפיין מעולה ויש לנו סיכויים טובים לנצח גם בשבת".

המפגש בין עמותת 'חינוך לפסגות' ובין שחקני מכבי תל אביב הוא חלק מהיוזמה של חניכי העמותה לקדם את יום המעשים הטובים לילדים. חניכי העמותה קראו לשחקני מכבי להצטרף אליהם בקריאה לילדי ישראל לעשות יותר מעשים טובים. הילדים ושחקני מכבי הצטלמו כשתמונת 'סמיילי' על כפות ידיהם שזה הסמל של יום המעשים הטובים לילדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מיכה וזיו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully