וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי גמר נהדר: נובאק דג'וקוביץ' זכה בטורניר אינדיאן וולס

המדורג ראשון בעולם גבר על רוג'ר פדרר 3:6, 7:6, 2:6 ושמר על התואר בו זכה כעת ארבע פעמים. הסרבי חוגג תואר 50 בקריירה, ולוקח הביתה 900 אלף דולר. נתראה ברולאן גארוס?

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. AP
תצוגת תכלית. דג'וקוביץ'/AP

בתום משחק נפלא, זכה הלילה (ראשון) נובאק דג'וקוביץ' בטורניר אינדיאן וולס, כשניצח בגמר 3:6, 7:6, 2:6 את רוג'ר פדרר. המדורג ראשון בעולם לוקח הביתה 900 אלף דולר ו-1,000 נקודות דירוג, בעוד השוויצרי "מסתפק" ב-439 אלף דולר וב-600 נקודות דירוג.

דג'וקוביץ' זכה בתואר ה-21 שלו בטורניר מסבב המאסטרס 1,000 וה-50 בסך הכל, ושמר על התואר בו זכה גם בשנה שעברה (בסך הכל יש לו ארבע זכיות, בדיוק כמו פדרר). המאזן בין שני השחקנים הפלאים הללו בכל הזמנים הצטמק ל-18:20 לזכות המאסטרו השוויצרי. נתראה ברולאן גארוס?

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. AP
נותר עם המחמאות. פדרר/AP

מערכה ראשונה

דג'וקוביץ' פתח את המשחק נהדר כשזכה במשחקון הראשון על האפס ועלה ל-0:1. פדרר שמר על ההגשות שלו והסרבי שוב שמר על ההגשה שלו על האפס ועלה ל-1:2. במשחקון הבא הצליח פדרר להציל נקודת שבירה ושמר בדרך ל-2:2. נולה נקלע לפיגור 30:0, אבל זכה בארבע נקודות ברציפות בדרך ל-2:3. דג'וקוביץ' עלה ל-40:0 על ההגשה של פדרר, שחזר ל-40:40, אבל הסרבי הצליח לשבור בכל זאת ולשמור על ההגשה שלו על האפס בדרך ל-2:5. אחרי ארבעה משחקוני הגשה, דג'וקוביץ' הפסיד רק שתי נקודות מאחורי הסרב שלו. פדרר שמר על ההגשות שלו ואפילו עלה ל-30:15 במשחקון הבא, אבל המדורג מספר אחת בעולם לא התרגש, שמר על ההגשה וסגר סיפור במערכה הראשונה עם 3:6 אחרי 32 דקות.

מערכה שנייה

פדרר פתח טוב את המערכה השנייה, שמר על ההגשה שלו והשיג נקודת שבירה במשחקון השני, אבל דג'וקוביץ' שמר על ההגשה שלו ואיזן ל-1:1. פדרר חווה ירידת מתח קלה ונשבר מיד לאחר מכן, הסרבי הציל שתי נקודות שבירה במשחקון הבא ועלה ל-1:3. השניים שמרו על ההגשות שלהם ודג'וקוביץ' עלה ל-2:4. פדרר הצליח לשמור על ההגשות שלו וצימק ל-4:3 ולשבור מיד לאחר מכן בעקבות שגיאה כפולה של הסרבי ועוד שגיאה שלו וזה 4:4. השניים שמרו על ההגשות שלהם והמערכה הלכה לשובר שוויון. דג'וקוביץ' הוביל בשובר השוויון כבר 4:5 עם שתי הגשות, אבל בצורה מדהימה ביצע שתי שגיאות כפולות וזה הפך ל-5:6 לפדרר. משם, השוויצרי כבר הצליח להשלים את העבודה וסגר את שובר השוויון עם 5:7 ואת המערכה 6:7.

מערכה שלישית:

על אף מפח הנפש בשובר השוויון, דג'וקוביץ' פתח בסערה את הסט המכריע עם שבירה מהירה וברח ל-0:2. פדרר השיג חמש אפשרויות שבירה משלו במשחקון השלישי, ניצל את האחרונה שבהן והשווה ל-2:2. אלא שהסרבי מיד שבר בחזרה, טס ל-2:5, ולא הביט לאחור. במשחקון השמיני הוליך נולה 15:40 על הסרב של יריבו, ניצל שגיאה בלתי מחויבת נוספת של השוויצרי, וחגג ניצחון מתוק מאוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. AP
נראה נהדר. דג'וקוביץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully