וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי: "מקום בהרכב? נראה אם אוכל להשלים 90 דקות"

18.3.2015 / 12:00

אחרי שחזר לכושר, חלוץ מכבי תל אביב רעב: "רוצה לפתוח בכל משחק אבל אני צריך להוכיח למאמן שמגיע לי. עטר? ביום ראשון נהיה יריבים". פאקו: "4-5 המשחקים האחרונים - התקופה החשוכה שלנו"

one

זהו. המאני טיים של העונה הגיע. ביום ראשון הקרוב מכבי תל אביב תערוך את משחקה הראשון בפלייאוף העליון, כשתפגוש את מכבי חיפה, במטרה לשמור על הפער בפסגה ולזכות באליפות המדינה בפעם השלישית ברציפות.

שחקני הקבוצה זכו היום (רביעי) לחופש ומחר יחלו בהכנות למשחק מול מכבי חיפה ביום ראשון. ברק יצחקי שנכנס היטב כמחליף מול הפועל פתח תקוה ביום שני, יקווה לקבל יותר דקות מפאקו ואולי אף לפתוח בהרכב. "כיף לשחק", אמר יצחקי אחרי שובו. "אני שמח שהשתלבתי טוב במשחק נגד הפועל פתח תקוה. מבחינתי צריך להמשיך ולצבור כמה שיותר דקות. אני רוצה לשחק בכל משחק ולפתוח בהרכב אבל אני צריך להוכיח למאמן שמגיע לי. אם הוא ייתן לי לפתוח, נחיה ונראה אם אני אוכל להחזיק 90 דקות".

יצחקי נהנה מאהדה גדולה מאוד של אוהדי הקבוצה שרואים בו גם מנוף להצגת כדורגל יותר אטרקטיבי מצד הקבוצה. "אני מאוד שמח שהחיבור שלי טוב עם הקהל", הודה יצחקי. "האוהדים תמכו בי בתקופות שהייתי פצוע וזה מחמם לי את הלב. אני רוצה להחזיר לקהל בפעולות שאני עושה במגרש".

שחקן מכבי תל אביב ברק יצחקי מול שחקן הפועל פתח תקוה מייקל טוקורה. ברני ארדוב
חוזר לכושר. ברק יצחקי/ברני ארדוב

גם בחילוף של יצחקי קראו האוהדים בוז לעבר פאקו שמנסה במרבית המקרים להימנע ממצב בו משחקים יחד הרבה שחקנים קדמיים. יצחקי דווקא שמע גם קולות אחרים: "יש חלק מהאוהדים שקראו בוז לחילופים אבל יש לנו שיטה ודרך וזו הדרך של המאמן וצריך לכבד אותה. אני ראיתי גם אוהדים שקראו בשמו של פאקו בסיום וביקשו שהוא יבוא אליהם, כך שהיו גם כאלה שתמכו וכך צריך להיות".

על הירידות באיכות, תוך כדי המשחקים, אמר יצחקי: "יש עליות וירידות תוך כדי משחק. אנחנו משתדלים להיות בפוקוס אבל לפעמים זה לא הולך. אנחנו שולטים בהחזקת הכדור ואנחנו בטוחים בעצמנו. מכבי תל אביב מאוד מאמינה בעצמה, אבל הפלייאוף לא הולך להיות קל. נצטרך להגיע לכל משחק מרוכזים מאוד".

יצחקי יסיים בתום העונה חוזה בן חמש שנים במועדון וקרוב לוודאי שג'ורדי קרויף יתפנה לסגור איתו, ברגע שמיטש גולדהאר יחתים את ההולנדי. על ההמשך אמר החלוץ: "מה שיש ביני לבין ההנהלה וג'ורדי נשאר בינינו. אם יהיה משהו, מכבי תל אביב תודיע אבל בינתיים אין שום דבר חדש".
וכמובן שאי אפשר בלי התייחסות לחבר אלירן עטר שיגיע לבלומפילד ביום ראשון כדי להזכיר למכבי תל אביב מה היכולות שלו. יצחקי ממתין למפגש: "אלירן חבר מאוד טוב ואני שמח בהצלחתו. אלירן עשה עונות נהדרות במכבי תל אביב ואני בטוח שהוא יתקבל כאן בצורה הכי יפה. במשחק נשים בצד את החברות ונהיה יריבים ל-90 דקות".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מאמן הקבוצה, פאקו אייסטרן, שהצהיר לא פעם שהמטרה של הצהובים היא טרבל, סופג לא מעט ביקורות בשבועות האחרונים על הדרך ועל הצורה שבה הקבוצה משחקת. בראיון קצר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב, דיבר הספרדי על הבעיות, על העונה שעברה עליו ועל המרוץ לאליפות.

"אפשר לסכם את העונה הזו בצורה חיובית", אמר פאקו, "אנחנו נמצאים בעמדה מצוינת. זכינו כבר בתואר אחד ואנחנו עדיין במרוץ לאליפות ולגביע המדינה. אפשר להגיד שהשחקנים הבינו את הרעיונות שלי מהר מאוד, למרות שאפשר להגדיר את 4-5 המשחקים האחרונים כתקופה החשוכה שלנו העונה, מכיוון שלא הצלחנו לשחק בדרך שרצינו בהם".

הספרדי דיבר על ההבדלים בין הכדורגל הישראלי לכדורגל האירופי ועל חדר ההלבשה של הצהובים: "פה מתרכזים יותר במשחק מעבר. לעיתים רחוקות יש משחק שבו יש שליטה בכדור ובקצב, כמו באירופה למשל, שם מתבססים על משחק מסודר. חדר ההלבשה שלנו טוב, אבל אני והשחקנים מבינים שזה לא הכל".

עוד אמר פאקו: "מדובר ביתרון גדול עבור נבחרת ישראל שבסגל יש 6 שחקנים ממכבי תל אביב. זה כמו שבנבחרת ספרד היה שלד מברצלונה. השחקנים מכירים אחד את השני וזה חשוב. כשהגעתי לכאן לא אמרו לי שאני צריך לזכות בטרבל, אלא רק באליפות. אחרי מספר שבועות ראיתי את הפוטנציאל ואני אמרתי שהמטרה היא טרבל. אנחנו בדרך הנכונה לשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully