וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן זקן: "אשנה את שם הקבוצה להפועל אשדוד, לא אפטר את קלינגר"

14.3.2015 / 21:42

בעלי מ.ס אשדוד לא אהב את קריאות האוהדים "עירוניה, עירוניה" והחליט על זעזוע: "האוהדים רוצים עירוני? שיקימו אותה בליגה ג'. מחר אני מכנס את העמותה. קלינגר? הוא יילך איתי גם ללאומית"

one

בעלי מ.ס אשדוד, ג'קי בן זקן, החליט לשנות את שם הקבוצה בעקבות הקריאות של אוהדי קבוצתו במהלך ההפסד 3:2 למכבי נתניה הערב (שבת). האוהדים הקניטו את הבעלים כשצעקו" עירוניה, עירוניה" ובעקבות זאת אמר בן זקן: "מחר אני מכנס את העמותה ואני אשנה את שם הקבוצה להפועל אשדוד. אם אותם אוהדים רוצים את עירוני אשדוד, שיקימו אותה מחדש בליגה ג'. גם אם ברישומים של ההתאחדות העונה הקבוצה היא תיקרא מ.ס אשדוד, אנחנו נשחק עם לוגו של הפועל אשדוד ומעתה נקרא כך לקבוצה".

בנוסף, הבעלים לא מתכוון לפטר את ניר קלינגר בעקבות ההפסד. למרות שאשדוד סוגרת משחק תשיעי ללא ניצחון בכל המסגרות, וכבר למעלה משלושה חודשים שהיא לא השיגה ניצחון ביתי, סבור בן זקן שהוא לא צריך לעשות שינוי בעמדת המאמן. "קלינגר הוא לא הבעיה שלנו", אמר בן זקן ביציאה מהמגרש הערב, "קלינגר שילם מחיר על כך שהוא הלך בקו שלי ובדרך שלי. הוא קיבל את הרצון שלי לקדם את השחקנים הצעירים של המועדון וברגע שהוא הלך בדרך שלי, אני לא אפגע בו ולא אפטר אותו".

בן זקן אמר כי ההחלטה שלו היא סופית, גם אם אשדוד תרד ליגה בסיום העונה. "אין כאן שום עניין כלכלי וזה בכלל לא משנה מי מפטר או מי מתפטר", הוסיף הבעלים, "אני נחוש ללכת בדרך הזו, גם אם אשדוד תרד לליגה הלאומית. אני משוכנע שבסופו של דבר נישאר בליגה. כל עוד ניר חושב שהוא יכול להוציא את הקבוצה מהבוץ, אני אלך איתו ואתן לו את כל הגב. אני יודע שאני יוצא דופן בדרך הזו, ומניח שבקבוצות אחרות היו פועלים אחרת, אבל כזה אני וזו הדרך שלי". עוד הוסיף בן זקן: "מבחינתי, אם נרד לליגה הלאומית כל הסגל, כולל המאמן, יבואו איתי".

- ג'קי בן זקן בעלים מ.ס. אשדוד. אדריאן הרבשטיין
כועס. ג'קי בן זקן/אדריאן הרבשטיין

ניר קלינגר דיבר מהלב: "כואב הלב. זו תקופה שכולנו סובלים המון. השחקנים היו מרוסקים בחדר ההלבשה. אנחנו סופגים שערים שמורידים אותנו ברגעים שאנחנו שולטים במגרש. אנחנו סופגים שערים שגומרים אותנו ואנחנו חייבים לתת על זה את הדעת. יש על מי לסמוך, למרות שזו תקופה רעה מאוד והיא תחלוף".

על ההמשך אמר קלינגר: "צריך להתעלם מכל הרעשים מסביב שבאים גם מאוהדים. יש אווירה מסביב שהיא לא טובה, אבל היא לא צריכה להשפיע. אני חושב שזו שפלות וזו אפילו בריחה אם נרים ידיים, השחקנים ואני. בספורט צריך להסתכל בעיניים לתקופה כזו ולהפוך אותה. זה מה שאני מכיר וזה מה שאני אעשה. מי שמרים ידיים, אין לו מקום בספורט. אנחנו פייטרים ואנחנו נילחם כדי להגיע לחוף מבטחים כמה שיותר מהר כי זה באמת סבל נוראי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן מ.ס אשדוד, ניר קלינגר. מגד גוזני
לא יפוטר. ניר קלינגר/מגד גוזני

בצד השני, שמחה גדולה במכבי נתניה לאחר הניצחון. "חדר ההלבשה נראה כמו בימים שעלינו ליגה", סיפר אחד השחקנים ביציאה מאיצטדיון הי"א. המאמן רוני לוי היה מאושר: "זה ניצחון חשוב נגד קבוצה ממש טובה ומאוד מסוכנת עם מאמן גדול", החמיא לוי לניר קלינגר. "המזל היה בצד שלנו בסוף. זה יכול היה ללכת לכיוון אחר אחרי שאשדוד הובילה 1:2, אבל השחקנים הראו אופי וזו לא פעם ראשונה. לצד זה שאני בא בטענות לשחקנים שאנחנו סופגים בקלות, אנחנו גם יודעים לחזור במשחקים אחרי שאנחנו סופגים".

עוד אמר המאמן: "יש משהו טוב בקבוצה. השחקנים מלוכדים ויש מרקם טוב עם אנרגיה טובה". לוי הלך בסיום אל האוהדים שקראו בשמו ואמר לתקשורת: "אני בהחלט חושב להישאר במכבי נתניה גם בשנים הבאות. יש אצלי כל הזמן מחשבות אבל אני לא מתעסק בזה כל הזמן. עדיין לא הבטחנו את ההישארות, אבל הקבוצה נראית כקבוצה אמיתית". לוי שכבר לקח אליפויות בעבר, טען שמכבי נתניה היא פרוייקט לא פחות מאתגר: "יש לי כאן אתגר עצום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully