וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 אנשים וביניהם אלופה אולימפית בשחייה, נהרגו בהתרסקות מסוק

טרגדיה בספורט הצרפתי: קמיל מופה, שזכתה בשלוש מדליות בלונדון 2012, נהרגה יחד עם שני ספורטאים נוספים בתאונה אווירית במהלך צילומי ריאליטי בארגנטינה. סילבן וילטורד ניצל

קמיל מופה שחיינית צרפתיה. רויטרס
קריירה מבטיחה שנגדעה. מופה והמדלייה מלונדון/רויטרס

אבל בעולם הספורט הצרפתי. שלושה ספורטאים וביניהם מדליסטית הזהב בשחייה מאולימפיאדת לונדון 2012, קמיל מופה ומדליסט הארד מאולימפיאדת בייג'ינג 2008, המתאגרף אלכסיס וסטין נהרגו הלילה (בין שני לשלישי) בהתרסקות מסוקים בארגנטינה יחד עם שבעה אנשים נוספים.

מופה, וסטין והספורטאי הנוסף, החותר פלורנס ארטאו שהו בארגנטינה במסגרת צילומים של תכנית ריאליטי חדשה בשם "Dropped", בה אמורים היו להשתתף שמונה ספורטאים, כאשר כל אחד מהם מוצנח באזור אחר וצריך להוכיח כיצד הוא מסוגל להתמודד ולהסתדר לבדו.

ההתרסקות התרחשה לאחר ששני מסוקים התנגשו זה בזה במהלך הטיסה, כאשר מלבד הספורטאים היו עליהם גם כמה אנשי צוות של ההפקה והטייסים.

התרסקות שני מסוקים במערב ארגנטינה, שבה נהרגו ספורטאים צרפתיים, מרץ 2015. AP
אזור ההתרסקות/AP

מי שחייו ניצלו לאחר שלא היה על המסוק הוא כוכב נבחרת צרפת בכדורגל לשעבר, סילבן וילטורד, שהיה המום לאחר ההודעה על האסון וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אני כל כך עצוב על החברים שלי. אני רועד, אני מבועת, אני לא מצליח למצוא את המילים". ספורטאים אחרים בתכנית היו אלן ברנרד, שזכור כמי שנעקף ברגע האחרון על ידי ג'ייסון לאזק האמריקאי במשחה השליחים באולימפיאדת 2008, רוכבת האופניים ז'ני לונגו שזכתה בעברה בארבע מדליות אולימפיות והמחליק על הקרח פליפה קנדלורו, זוכה שתי מדליות אולימפיות.

דובר מטעם משטרת מחוז לה ריוחה בארגנטינה, שם אירעה התאונה, מסר: "הייתה התפוצצות ואנו מאמינים שהיא התרחשה בשל ההתנגשות. מומחי אווירונאוטיקה ייבחנו את המקרה ויקבעו סופית מה קרה".

מופה, בת 25 במותה, היא השם הבולט ביותר מבין ההרוגים. באולימפיאדה האחרונה היא זכתה בשלוש מדליות: זהב ב-400 מטרים חופשי, כסף ב-200 חופשי וארד ב-200X4 חופשי. היו לה גם ארבע מדליות ארד מאליפויות העולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
  • עוד באותו נושא:
  • קמיל מופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully