וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל שלל עבירות על הנהלים: עונש כבד לג'ים בייהיים ומכללת סירקיוז

המאמן הוותיק הושעה מתשעה משחקים, המכללה איבדה 12 מלגות ו-108 ניצחונות מדפי ההיסטוריה, בין היתר בשל בדיקות סמים שלא בוצעו, עבירות על נהלים אקדמיים וטובות הנאה שחולקו לשחקנים שלא כחוק

מאמן מכללת סירקיוז ג'ים בייהיים. GettyImages
כעת יהיה קשה להגיע לאלף ניצחונות. בייהיים/GettyImages

ג'ים בייהיים, אחד המאמנים המוערכים בכדורסל המכללות האמריקאי, הושעה היום (שישי) משתעה משחקים. מכללת סירקיוז שלו נענשה גם כן על מספר רב של עבירות על נהלי המכללות מאז 2001. "לאורך העשור האחרון, סירקיוז לא שלטה והשגיחה על התנהלות מחלקת האתלטיקה שלה, ומאמנה הראשי לא השגיח על הקבוצה שלו בהתאם לחוקים", נכתב בהודעה לעיתונות שפרסמו ראשי ה-NCAA.

בין העבירות של סירקיוז ניתן למצוא גם בדיקות סמים שלא בוצעו, שחקנים ומאמנים שעברו על הנהלים האקדמיים וטובות הנאה למספר שחקנים, שקיבלו כסף שלא כחוק.

בנוסף להשעיה של בייהיים עצמו, נלקחו מסירקיוז 12 מלגות שהיתה אמורה המכללה לחלק בשנים הקרובות. כמו כן, נמחקו מהיסטוריית המועדון 108 ניצחונות (אלה שהושגו בעונות 2005/06, 2006/07, 2010/11 ו-2011/12). המשמעות: בייהיים, שהיה זקוק ל-34 ניצחונות כדי להצטרף למייק ששבסקי כמאמני המכללות היחידים בהיסטוריה עם למעלה מאלף ניצחונות, יורד כעת ל-858 ניצחונות בלבד - השישי בכל הזמנים.

תואר האליפות בה זכתה סירקיוז ב-2003 לא יילקח, אך עונש על תנאי של חמש שנים כן הוטל על המכללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully