וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון משנה את טכניקת הזריקה מהקו: "אף פעם לא מאוחר ללמוד"

אחרי ההחטאות הקריטיות מול יוסטון וכשאחוזי הקליעה שלו צנחו לממוצע הנמוך ביותר זה שש שנים, ג'יימס מנסה טכניקה חדשה. בלאט מחמיא לג'ונס: "בכל פעם שהוא על המגרש יוצא משהו טוב"

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס מול דמאר דרוזן שחקן טורונטו ראפטורס. רויטרס
תמיד מנסה להשתפר. לברון/רויטרס

לברון ג'יימס לקח ללב את החטאות העונשין הקריטיות שלו בשניות הסיום מול יוסטון, שמנעו מהקאבס ניצחון. מאז ההפסד ההוא, שלווה באחוזי קליעה איומים של קינג ג'יימס מהקו (3 מ-11), כוכב קליבלנד החליט לנסות משהו חדש. בעצתם של כמה מהאנשים הקרובים לו, ג'יימס מנסה טכניקת זריקה חדשה מקו העונשין, בתקווה לשפר את הממוצע העונתי שלו שעומד על 71.5%, הנמוך ביותר שלו מזה שש שנים.

בשני המשחקים האחרונים סגנון הזריקה שלו נראה שונה, וכולל השתהות מסוימת בין הרמת הכדור באזור החזה לבין הזריקה עצמה. התוצאות סבירות. בסך הכל לברון קלע בשני המשחקים האחרונים 11 מ-16 מהקו (68%). "אני שחקן שאוהב להשתפר, אף פעם לא מאוחר מדי ללמוד", אמר לברון. "אם מישהו רואה משהו שאני יכול להשתפר בו, לא אכפת לי לבדוק את זה. גם בשלב הזה של הקריירה".

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
מצא ג'וקר חדש מהספסל. בלאט/AP

מי שלאט לאט נכנס לרוטציה של דיוויד בלאט הוא ג'יימס ג'ונס הוותיק, שבמשחק האחרון מול טורונטו קבע שיא עונתי (14 נקודות). בהיעדרו של שון מאריון, ג'ונס תופס את משבצת המבוגר האחראי ועושה זאת בהצלחה, לפחות בינתיים. בניגוד לרוב שנות הקריירה שלו, הוא מתופקד דווקא בעמדה 4.

"בכל פעם שאני זורק אותו לפרקט קורה משהו טוב. תמיד הוא מוצא דרך לעזור לקבוצה", אמר בלאט. "הוא שחקן ותיק שאפשר לסמוך עליו. הוא פשוט נהדר עבורנו בתקופה האחרונה. הוא המנהיג שלנו בחדר ההלבשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully