וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצף של ווסטברוק נעצר, ווסלי מתיוס גמר את העונה

כוכב אוקלהומה סיטי סיפק משחק עצום עם 43 נק', אך רצף הטריפל דאבלים שלו נעצר וקבוצתו נכנעה 108:105 לבולס עם הבאזר. פורטלנד גברה על דאלאס, אבל איבדה את הכוכב שנפצע בגיד האכילס

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר, מול איטוואן מור, שיקגו בולס. AP
הרצף נעצר, בערך. ווסטברוק סופג שלשת ניצחון/AP

כמדי יום שישי לפנות בוקר, גם הלילה (בין חמישי לשישי) נערך מספר מועט אך איכותי של משחקים ב-NBA. במוקד עמד כמובן ראסל ווסטברוק, שאחרי רצף אדיר של ארבעה משחקים עם טריפל דאבל, נעצר והפסיד 108:105 לשיקגו מסל דרמטי על הבאזר. במשחק נוסף הביסה פורטלנד בבית 75:94 את דאלאס בקרב בין שתי קבוצות חזקות מהמערב. אלא שהבשורות הקשות הגיעו כמה שעות לאחר מכן כאשר התברר כי ווסלי מתיוס שנפצע סובל מקרע בגיד האכילס ועל כן הוא גמר את העונה.

כל תוצאות הלילה:

שיקגו (23:39) - אוקלהומה סיטי (28:34) - 105:108

פורטלנד (19:41) - דאלאס (23:40) 75:94

שחקני שיקגו בולס עם איטוואן מור. AP
ניצל את רשימת הפצועים הארוכה של הבולס. איטוואן מור חוגג/AP

שיקגו (23:39) - אוקלהומה סיטי (28:34) - 105:108

עוד לפני המשחק נערכה קבלת פנים מרגשת לשדר הקווים הוותיק של רשת TNT קרייג סייגר, ששב לתפקידו אחרי תקופת החלמה ארוכה מלוקמיה. אבל מרגע שנזרק הג'אמפ בול, כולם נשאו עיניים לראסל ווסטברוק, בתקווה (או שלא) שימשיך את רצף הטריפל דאבלים האדיר שלו, שעמד על ארבעה. אז ווסטברוק הרותח הסתפק הפעם ב-43 נקודות, 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים "בלבד", ראה את הבולס מוכי הפציעות מבצעים קאמבק מפיגור שבע עמוק בתוך הרבע האחרון וקולעים שלשת ניצחון מפתיעה 2.1 שניות לסיום מידיו של הגארד המחליף איטוואן מור, על הראש של כוכב הת'אנדר. ווסטברוק הנפלא ייאלץ להתמקד כעת ברצף אחר, של משחקים עם לפחות 40 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

כרגע הוא עומד על שלושה משחקים רצופים כאלה, אחד פחות ממחזיק השיא בליגה הטובה בעולם, אלג'ין ביילור. בינתיים הוא יתנחם גם בעובדה שמאז תחילת חודש פברואר הוא עומד על חמישה משחקים עם 40 נקודות ומעלה, בזמן שבמשך אותה תקופה כל יתר שחקני הליגה הציגו שישה משחקים כאלה. גיבור הניצחון איטוואן צלף 19, אך מעל כולם בבולס היה שוב ניקולה מירוטיץ' שמצוי בכושר מצוין וסיים הפעם עם 26 נקודות מהספסל. ג'ואקים נואה סיים משחק ורסטילי רק עם 4 נקודות, אך הוסיף אליהן 12 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. סרג' איבקה תרם 23 לת'אנדר, שעדיין נאבקים על מקומם בפלייאוף.

עוד באותו נושא

בלתי נתפס: המספרים המטורפים של ראסל ווסטברוק בתקופה האחרונה

לכתבה המלאה

ווסטברוק וסייגר, שני כוכבי הערב

פורטלנד (19:41) - דאלאס (23:40) 75:94

הבלייזרס התייצבו למשחק במטרה לאסוף ניצחון חמישי ברציפות, ובמיוחד לאור הזיכרונות הלא טובים מהמפגש האחרון על דאלאס אז הם נוצחו בהארכה. דאלאס מבחינתה עשתה את הכול כדי לנסות לייצר רצף אחרי הניצחון על ניו אורלינס, אבל רשמה הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים. הנזק הכי גדול מהמשחק הוא הפציעה של ווסלי מתיוס שלאחר המשחק התברר שגמר את העונה. הכוכב נפצע ברגלו ברבע השלישי ולא שב לשחק, ובהמשך בדיקה שנערכה לו העלתה כי הוא סובל מקרע בגיד האכילס שמשבית אותו עד לסוף העונה ומשאיר את הסגל של פורטלנד עוד יותר קצר ממה שגם ככה היה.

הרבע הראשון היה בשליטתה של דאלאס שהובילה 17:23, אבל אז היא נפלה לרבע שני איום ונורא עם 13 נקודות בלבד שהורידו את המארחים עם יתרון 36:40. בשני הרבעים הבאים המומנטום נשאר בצד של פורטלנד שהשלימה ניצחון חשוב כאשר ארבעה משחקני החמישייה שלה סיימו בדאבל פיגרס, ובראשם למארקוס אולדברידג' שהיה טוב עם 17 נקודות ו-12 ריבאונדים. פרט אליו, ניקולא באטום תרם 15 נקודות ו-12 ריבאונדים. בצד המפסיד, דאלאס בעיקר חיפשה כוכב, אבל קיבלה 12 נקודות ממונטה אליס שמצא את עצמו כקלעי המוביל יחד עם אמארה סטודמאייר שקלע כמות זהה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully