וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד צעד בדרך לליגת העל: בני יהודה ניצחה את בני לוד 1:2

הזהובים ממשיכים לדהור בחזרה לליגה הבכירה, הפעם אחרי ניצחון יקר במשחק העונה. פדרו גלבאן כבש צמד (25 בפנדל ו-73) והעלה את מאזנו ל-16 שערים העונה, ינון ברדה רק השווה זמנית

פדרו גלבאן שחקן בני יהודה מול בני לוד. ברני ארדוב
16 שערי ליגה העונה. פדרו גלבאן/ברני ארדוב

בני יהודה עשתה היום (שישי) עוד צעד בדרך לליגת העל, הפעם עם ניצחון 1:2 בני לוד במחזור ה-27 בליגה הלאומית. הזהובים מקדימים את לוד בתשע נקודות והתרחקו לפחות זמנית כדי 14 נקודות מהמקום השלישי (שתי הראשונות יעלו ליגה). עוד היום: קרית גת פספסה נקודות יקרות מול רמת השרון וסיימה רק ב-2:2, מכבי הרצליה חילצה ניצחון קשה נגד האחרונה הכח עמידר רמת גן, עירוני טבריה ובית"ר תל אביב/רמלה סיימו ב-2:2.

משה בן לולו, שחקן בני לוד. ברני ארדוב
הזדמנות מסוכנת אחרי שתי דקות. בן לולו/ברני ארדוב
אוהדי בני לוד. ברני ארדוב
התפילות לא עזרוץ אוהדי בני לוד/ברני ארדוב

בני לוד - בני יהודה 2:1

איזה ניצחון יקר לזהובים (ששיחקו היום בשחור). הקבוצה של יוסי אבוקסיס לא היטיבה לשחק וברוב דקות המשחק דווקא בני לוד הייתה זו ששלטה ויזמה, אבל בסופו של יום בני יהודה צברה עוד שלוש נקודות ושוב הוכיחה את העליונות שלה על הליגה הלאומית.

משה בן לולו המארח גל צרויה האורח הגיעו להזדמנויות טובות בדקות הפתיחה והחמיצו, ובדקה ה-25 בני יהודה עלתה ל-0:1. מור שקד הפיל ברחבה את בן צעירי ופדרו גלבאן כבש מהנקודה הלבנה. השער ה-15 של הארגנטינאי העונה.

ינון ברדה שנכנס כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה השווה בחצי מספרת בדקה ה-51 ובני לוד המשיכה ללחוץ במטרה למצוא שוויון, אבל החמיצה. בצד השני בני יהודה יצאה למספר קטן של התקפות, אבל אחת כזו, בדקה ה-73 הניבה את שער הניצחון. גלבאן - מי אם לא הוא - קיבל את הכדור כ-16 מטרים מהשער ושלח עם הפס, בצורה מדויקת, לפינה של צליל חתוכה. 1:2 לבני יהודה בסיום.

אוהדי בני יהודה. ברני ארדוב
צבעו את האצטדיון בלוד. אוהדי בני יהודה/ברני ארדוב
בן צעירי שחקן בני יהודה מול בני לוד. ברני ארדוב
בן צעירי בפעולה/ברני ארדוב

עירוני קרית גת - הפועל ניר רמת השרון 2:2

אחרי שהשיגה שני ניצחונות בלבד ב-12 המחזורים האחרונים, הקבוצה הדרומית פספסה הזדמנות ללהתעורר עם ניצחון שהיה מקפיץ אותה למקום הרביעי. רמת השרון שהשיגה שני ניצחונות בשבעת המחזורים האחרונים השיגה נקודה יקרה במאבקי הפלייאוף העליון שלה. טל איילה כבש ראשון אחרי תשע דקות וגיל גילקרוב הכפיל בדקה ה-35. שלום אדרי צימק בדקה ה-66, ואבי סטרול איזן שתי דקות לסיום.

מכבי הרצליה - הכח עמידר רמת גן 0:1

הסגולים שנמצאים בדרך הבטוחה לירידה לליגה א' ספגו את הפסדם השישי ברציפות אחרי שהיו קרובים לסחוט נקודה. הרצליה ידעה שתיקו עלול לפגום בסיכויים שלה להגיע לפלייאוף העליון, אבל הניצחון עזר לה לקטוע רצף של שלושה משחקים שבהם לא עשתה זאת. את שער הניצחון היקר הבקיע ג'ורדן פושה בדקה ה-72.

עירוני טבריה - בית"ר תל אביב/רמלה 2:2

קרב התחתית הלוהט הסתיים בחלוקת נקודות שמסבכת עוד יותר את שתי הקבוצות. טבריה שניצחה בשבוע שעבר קיוותה להמשיך במומנטום אבל סיימה בפעם התשיעית העונה בתיקו. בית"ר תל אביב, שגם היא אספה ניצחון חשוב בשבוע שעבר על בני לוד עולה כעת ל-32 נקודות. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, קיבלנו חגיגת שערים כאשר אורי מגבו העלה את הבית"רים ליתרון בדקה ה-51, מאור סיסו איזן כעבור שש דקות, וויליאם נג'ובו החזיר את היתרון לאורחים בדקה ה-63, אבל לרוע מזלו שלום עקיבא איזן כעבור עשר דקות.

הפועל נצרת עילית - הפועל ירושלים 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully