וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: סרחיו בוסקטס סובל מנקע בקרסול, בספק לקלאסיקו

הקשר נפצע בחצי גמר הגביע מול ויאריאל, ועלול להחמיץ את המפגש מול ריאל מדריד ב-22 בחודש. סוארס: "להגיע לגמר זה משהו מיוחד, זה אומר על הגדולה של המועדון הזה". וגם: הנתון המדהים של הקטלאנים בגביע

סרחיו בוסקטס שחקן ברצלונה שוכב על הדשא. AP
בספק לקאלסיקו. בוסקטס/AP

ברצלונה העפילה אמש בצורה משכנעת למדי לגמר הגביע הספרדי, לאחר שגברה על ויאריאל 1:3 (2:6 בסיכום המשחקים). ניימאר (3 ו-88) ולואיס סוארס (74) כבשו לקטלאנים, שנכנסו לספרי ההיסטוריה: לראשונה מאז 1926 (!), ברצלונה עולה לגמר הגביע לאחר ניצחונות בכל אחד ממשחקיה במפעל.

הרגע הכואב במשחק הגיע בדקה ה-41, כשתומאס פינה תיקל בחריפות את סרחיו בוסקטס, וקשר נבחרת ספרד הוחלף אחרי פגיעה בקרסול. היום עבר הקשר בדיקה שקבעה שהוא סובל מנקע בקרסול וייעדר "מספר שבועות". בוסקטס יחמיץ בוודאות את המשחק הקרוב מול ראיו וייקאנו, אבל בבארסה לא יודעים להגיד אם הוא יהיה כשיר למשחקים החשובים יותר בהמשך החודש מול מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות (ב-18 לחודש) ומול ריאל מדריד בקלאסיקו הגדול בליגה ארבעה ימים לאחר מכן.

לואיס אנריקה אמר אחרי הניצחון על ויאריאל: "לעלות לגמר יפה, אבל צריך גם לנצח אותו. בינתיים נעבור להתמקד בליגה". על השאלה היכן לדעתו צריך להיערך משחק הגמר, ומה ירגיש לשחק בסנטיאגו ברנבאו, אמר אנריקה: "אני לא יודע. עבורי, האצטדיון והיריבה לא משנים".

גם אנדרס אינייסטה התייחס לפציעה של בוסקטס: "הוא סבל מכאבים רבים, ואני מקווה שזה לא חמור. אנחנו מרוצים מאוד שהגענו לגמר. ברנבאו? זה יהיה כיף, אבל נראה. הדבר החשוב הוא שעלינו, ונשחק איפה שיגידו לנו לשחק".

לואיס סוארס, שכבש את השני, סיכם: "להגיע לגמר זה משהו מיוחד, זה אומר על הגדולה של המועדון הזה שרוצה לזכות בכל התארים. הדבר החשוב עבורי הוא להמשיך לעזור לקבוצה. בשבועות האחרונים אני מרגיש יותר בנוח, ולא רק בהבקעת שערים".

המאמן המפסיד מרסלינו התגאה בסיום על אף ההדחה ואמר: "אף קבוצה לא ייצרה כל כך הרבה הזדמנויות מול ברצלונה כמונו. ההבדל היה בניצול שלהן".

ברצלונה עלתה בקלות לגמר גביע המלך, פציעה קשה לסרחיו בוסקטס

ניימאר שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
קלי קלות. ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully