וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "אנחנו קבוצה עוצמתית". פאקו: "מסוגלים לדברים גדולים"

4.3.2015 / 22:29

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה מה-0:3 על קרית שמונה: "אחד המשחקים הכי שלמים שלנו העונה". זהבי: "ככה צריך להיראות". ברק בכר: "קשה לרדוף אחרי מכבי בבלומפילד. ניתן פייט בליגה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

במכבי תל אביב היו מאוד מרוצים מה-0:3 המרשים על עירוני קרית שמונה הערב (רביעי) ברבע גמר גביע המדינה. הצהובים עלו לחצי הגמר בזכות 1:4 בסיכום שני המשחקים והחלומות על טרבל ועל זכיה ראשונה בגביע אחרי 10 שנים, מתקרבים להפוך למציאות.

מאמן הצהובים פאקו אייסטרן היה מרוצה מאוד ואמר בסיום: "יש לנו עוד הרבה משחקים חשובים בפלייאוף. ניצלנו את ההזדמנות החשובה באמת היום. זה לא מסר לליגה, צריך להמשיך לשחק ברמה הזאת. אמרתי לשחקנים לפני המשחק שאסור להאט. זה אחד המשחקים הכי שלמים שלנו העונה מהדקה הראשונה ועד הדקה ה-90. היינו ממוקדים כבר מההתחלה, וזה עבד. הקבוצה הזאת מסוגלת לעשות דברים גדולים, ואני מקווה שנמשיך להראות את זה".

כשנשאל האם כעת קרית שמונה נמצאת במשבר מסוים, אמר המאמן הצהוב: "אני בטוח שקרית שמונה ייצאו מזה ויילחמו עד הסוף. הם לא כל כך פגיעים כמו שזה נראה, יש להם סגל מצוין ואסור לנו לחשוב שהם יוותרו".

ערן זהבי, שחגג עם צמד, אמר בסיום: "שיחקנו כקבוצה, נראינו ממש טוב וחזרנו לאינטנסיביות שלנו, לכדורגל הרבה יותר התקפי ותכליתי. אני מקווה שנמשיך בדרך הזאת, כי זאת הדרך שלנו. מהמשחק נגד הפועל חיפה בחוץ חל שינוי במחשבה של השחקנים, הבנו שאנחנו צריכים לעבוד יותר קשה במגרש כי היתה תקופה שדברים לא עבדו כמו שרצינו. זו איזשהי הצהרת כוונות, היינו צריכים להוכיח את העוצמה שלנו. אנחנו קבוצה עוצמתית, וככה זה צריך להיראות בשאר המשחקים".

פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מבקש להמשיך באותה צורה. פאקו/ברני ארדוב

מאמן קרית שמונה, ברק בכר: "התחלנו טוב את המשחק, הגענו למצבים טובים, אבל אז אתה מקבל גול, ולרדוף אחרי מכבי בבלומפילד זה מאוד קשה. היה קשה גם לעשות שינויים כי היה לנו ספסל דליל. ניסינו, אבל היה כמעט בלתי אפשרי לחזור אחרי שמכבי הבקיעה. בגביע הסיפור שלנו נגמר, אבל הליגה עדיין בעיצומה. כלום לא נגמר. נרים את עצמנו, יש לנו משחק חשוב מאוד בליגה. השחקנים סוחטים את עצמם ועושים מעל ומעבר, ואין לי טענות אליהם העונה. אני מאמין שנצליח לתת פייט עד הסוף גם בליגה. העתיד שלי נידון רק בתקשורת. אין קשר בין היכולת של הקבוצה לעתיד שלי".

שמעון אבוחצירא אמר: "פתחנו את המשחק מצוין, הגענו להזדמנויות שלנו. נתנו פה הכול, כולם נתנו 200 אחוז. אנחנו מאוכזבים, לא ציפינו לתוצאה כזאת, אבל נדע להתאושש. נשארה הליגה, שזה הלחם והחמאה שלנו. נעשה הכול כדי להישאר במאבק עד הסוף. צריך להרים את הראש, ולהתרכז רק במשחק ביום ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully