וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה טיילה לגמר הגביע הספרדי, פציעה קשה לסרחיו בוסקטס

ניימאר (3 ו-88) וסוארס (74) סידרו לקטלאנים 1:3 בחוץ על ויאריאל החזקה ו-2:6 בסיכום. הקשר נפגע אחרי כניסה בקרסולו ועלול להיעדר תקופה ארוכה. היריבה בגמר: אתלטיק בילבאו

ניימאר שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
כיכב עם צמד בדרך לגמר. ניימאר חוגג/רויטרס

ברצלונה העפילה הערב (רביעי) לגמר הגביע הספרדי אחרי 1:3 בחוץ ויאריאל החזקה. הקטלאנים, שניצחו 1:3 גם במפגש הקודם, השלימו 2:6 בסיכום ויפגשו במשחק הגמר את אתלטיק בילבאו שניצחה את אספניול 0:2.

בארסה הגיעה למשחק הזה עם לא מעט חששות אחרי שראתה את הצוללת הצהובה מקשה על ריאל מדריד בליגה במחזור האחרון, אבל ניימאר הרגיע אותה כבר אחרי שלוש דקות עם שער טיפוסי אחרי בישול של ליאו מסי. ויאריאל שיחקה מצוין וגם השיגה שוויון מוצדק מרגלי ג'ונתן דוס סנטוס, אבל מהלך מטופש של תומאס פינה שנכנס ללא כדור בניימאר והורחק באדום מוצדק (66) טרף את הקלפים.

בארסה ניצלה את היתרון המספרי עם שערים נוספים של לואיס סוארס (74) ועוד אחד של ניימאר (88) שהמשיך את העונה הקסומה שלו וחתם את הניצחון. הקטלאנים שבעונה שעברה הפסידו בגמר לריאל מדריד, יהיו פייבוריטים ברורים להחזיר לעצמם את התואר. מה שהעיב על שמחת הניצחון היתה פציעה לא קלה בכלל של סרג'יו בוסקטס אחרי כניסה פראית בקרסולו. הוא עלול להיעדר תקופה ארוכה מהמגרשים.

היריבה בגמר תהיה כאמור אתלטיק בילבאו. הבאסקים יצאו למשחק חוץ נגד אספניול אחרי 1:1 בלבד בבית, אבל ידעו לנצח דווקא בקורנייה אל-פראט. אריק אדוריץ (13) וצ'אבייר אצ'ייטה (42) כבשו והעניקו 0:2 ו-1:3 בסיכום.

אנדרס אינייסטה שחקן ברצלונה מול ויאריאל. רויטרס
אינייסטה במאבק מול מוסאקיו/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 3: גול! איזו פתיחה מוחצת של ברצלונה שעולה ליתרון בזכות הצמד הבלתי נלאה שלה. מסי קיבל כדור בצד ימין, חתך למרכז והכניס כדור עומק נפלא לניימאר שלא התבלבל והקפיץ מקרוב מעל אסנחו. 0:1 לברצלונה.

דקה 14: ויאריאל השתלטה על המגרש ותקפה בחמת זעם אחרי השער שספגה. אוצ'ה קיבל כדור בצד שמאל של הרחבה ובעט כדור חזק שנהדף בקושי על ידי טר סטגן.

דקה 40: גול! אחרי לחץ מתמשך ויאריאל משיגה את השוויון. אוצ'ה הרים כדור מצד שמאל וג'ונתן דוס סנטוס נגח פנימה מול הקבוצה בה גדל. 1:1 במדרגל.

דקה 41: סרחיו בוסקטס נפצע בצורה קשה בקרסול אחרי כניסה של מאנו טריגרוס והוחלף על ידי ז'רמי מאתיה.

סרחיו בוסקטס שחקן ברצלונה שוכב על הדשא. AP
נפצע בצורה די קשה וצפוי להיעדר תקופה ארוכה. בוסקטס/AP

דקה 66: אדום לוויאריאל! תומאס פינה נכנס בצורה פראית ללא כדור בניימאר מאחור והורחק באדום ישיר.

דקה 71: ויאריאל תקפה, אבל ברצלונה יצאה להתקפה מתפרצת שמצאה את ניימאר חופשי בתוך הרחבה וזה בעט חזק, אבל אסנחו הדף.

דקה 64: גול! ברצלונה כובשת את השני בדרך הבטוחה לגמר. ההגנה של ויאריאל היתה פרוצה לגמרי ולואיס סוארס ניצל את זה כדי לקבל כדור בתוך הרחבה, לחלוף על פני אסנחו ומקרוב לגלגל פנימה. 1:2 לברצלונה.

דקה 88: גול! ניימאר הטביע את חותמו על הניצחון הזה עם נגיחה מקרוב אחרי הרמה מדויקת של צ'אבי המחליף. 1:3 לברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully