וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיאסקו סביב קטש, הפציעה של שגב, והפרישות מתחרות ההטבעות

4.3.2015 / 10:12

אולסטאר 2015 הציג רגעי שיא, אך גם אירועים מעוררי מחלוקת. מאמן הפועל תל אביב פרש מתחרות השלשות יום לפני ההודעה, ואילו שחקנים רבים לא היו מעוניינים להיאבק על תואר מלך ההטבעות

one

שני עניינים עיקריים יזכרו ממשחק אולסטאר 2015 שחנך אמש (שלישי) את היכל הטוטו בחולון: הפציעה של איתי שגב והפיאסקו סביב פרישתו המפתיעה של עודד קטש מתחרות השלשות. במהלך הלילה נפוצו שמועות כי מאמן הפועל תל אביב מעולם לא התחייב ולא הסכים להשתתף בתחרות, אך בשיחות עם בכירי המנהלת עולה תמונה אחרת. בפנייה שנעשתה למאמן בשבוע שעבר הוא הסכים להשתתף בתחרות, ואף סוכם באיזה לבוש יופיע, אך ביום שני, יום לפני משחק האולסטאר עצמו, הוא יצר קשר בשעות הבוקר עם אנשי המנהלת והודיע כי החליט מסיבותיו לפרוש מהתחרות. במנהלת הליגה האמינו כי יצליחו לשכנע את קטש להשתתף בתחרות, אך כשהגיע לאולם בשעות הערב, ללא בגדי כדורסל, הבינו כי הסיכוי אבד.

הישראלים ניצחו באולסטאר, רוזן זכה בשלשות, ליונס בהטבעות

מאמן הפועל תל אביב עודד קטש, האולסטאר הישראלי 2015. ברני ארדוב
כשהגיע לאולם בשעות הערב, ללא בגדי כדורסל, הבינו במנהלת כי הסיכוי אבד. עודד קטש/ברני ארדוב

אם הסיפור סביב קטש לא הספיק, הגיעה תחרות ההטבעות, שלמרות כמה ניסיונות מרשימים של מארק ליונס, האלוף הטרי מעירוני נהריה, הרי שהתחרות תיזכר בשל הפציעה של פורוורד גלבוע/גליל איתי שגב. בהטבעה שהעלתה אותו למשחק הגמר, שבר שגב את אצבע כף ידו ועבר ניתוח לאיחוי השבר. השחקן צפוי להיעדר מפעילות בין שישה לעשרה שבועות. במנהלת הליגה לקחו בצורה קשה מאוד את הפציעה של שגב משום שהוא התלבט ארוכות האם להשתתף בתחרות ולהגן על תוארו מהעונה שעברה, אך במנהלת הצליחו לשכנעו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
איתי שגב שחקן גלבוע/גליל. ברני ארדוב
צפוי להיעדר מפעילות בין שישה לעשרה שבועות. איתי שגב/ברני ארדוב

שגב לא היה השחקן היחיד שלא התלהב להשתתף בתחרות. שון דאוסן, מהמטביעים המרשימים בליגת העל, מסרב זו העונה השלישית להשתתף בתחרות ההטבעות, וזאת למרות נסיונות שכנוע של גורמים במנהלת הליגה ובמכבי ראשון לציון. ג'וש סלבי, שבמשחק האולסטאר עצמו רשם מספר הטבעות נהדרות, קיבל אף הוא פנייה ודחה אותה. דומיניק מגוויר פרש מהתחרות בימים האחרונים בשל פציעה בכתף. "אנחנו שחקנים מקצוענים", אמר אחד השחקנים שצפה בתחרות ההטבעות אחרי הפציעה של שגב, "זה לא האולסטאר של ה-NBA שצריכים לסכן את הפרנסה שלנו בשביל תואר כזה". אגב, במנהלת הליגה דחו את הטענות כי בשל העובדה שלא מחולק פרס כספי מכובד בתחרות, כמקובל באירופה, המטביעים המובילים בחרו להיעדר ממנה.

  • עוד באותו נושא:
  • עודד קטש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully