וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה חורק בהתקפה של ריאל מדריד ב-2015 ומי אשם בכך?

התקשורת הספרדית מנסה להבין מה קרה לבלאנקוס, שכבשו הכי הרבה בליגה אבל נעצרו מאז תחילת השנה האזרחית. רונאלדו, בייל ובנזמה לא עומדים בקצב של מסי והספסל הכי גרוע מאז 2008/09

שחקני ריאל מדריד גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו, קרים בנזמה. GettyImages
משהו חורק בהתקפה של ריאל. ה-BBC/GettyImages

13 מחזורים נותרו לעונה בספרד ולמרות שריאל מדריד מוליכה את הטבלה וגם כבשה הכי הרבה שערים, נראה שמשהו קצת חורק במכונה של אלופת אירופה, בדיוק ברגע הלא נכון של השנה.

ריאל סיימה רק ב-1:1 ביתי מול ויאריאל ביום ראשון, מה שאיפשר לברצלונה לצמק את הפער ממנה לשתי נקודות בלבד, שלושה שבועות לפני הקלאסיקו שייערך בקאמפ נואו. בבארסה יודעים שניצחון ביתי עשוי לסדר להם עקיפה ואת המקום הראשון ובינתיים, התקשורת במדריד מנסה להבין מה לא עובד בקבוצה של אנצ'לוטי, שניצחה ללא הרף בתחילת העונה, אך נבלמה, לפחות חלקית, לאחרונה.

ב-13 משחקים בשנת 2015 כבשה ריאל מדריד "רק" 24 שערים. הנתון הזה כולל שתי שלישיות, מול אספניול בבית ומול חטאפה בחוץ ורביעייה נגד סוסיאדד בבית ומעבר לכך, בסך הכול עוד 14 שערים בעשרת המשחקים האחרים, כולל שני משחקים בהם ריאל הפסידה מבלי לכבוש, ב-2:0 מול אתלטיקו בגביע וב-4:0 מול בליגה. כל זאת, לעומת שבעה משחקים בהם ריאל כבשה חמישייה ומעלה מתחילת העונה ועד לסיום 2014.

חאבייר הרננדס שחקן ריאל מדריד לפני חואנפראן שחקן לבנטה. AP
צ'יצ'ריטו בקושי תורם/AP

האשמה לכך, על פי התקשורת המדרידאית, מתחלקת לשניים. ה-BBC, בייל, בנזמה וכריסטיאנו, כבשו ב-2015 רק 15 שערים, כמות זהה לזו שליאו מסי כבש לבדו. השניים שמשלימים את השלישייה הגדולה של ברצלונה הוסיפו עוד 17 שערים: ניימאר עשרה ולואיס סוארס שבעה. בייל למשל, לא כבש מאז ה-24 בינואר ומצא את הרשת רק שלוש פעמים ב-2015. אגב, רונאלדו, שכבש שבעה שערים השנה, כבר הגיע ל-30 שערי ליגה, מה שהיה מכתיר אותו כמלך השערים ב-82 אחוז מהעונות שנערכו בספרד עד כה לאורך ההיסטוריה, ועוד נותרו לו 13 משחקים לשפר את המאזן. השיא של רונאלדו בעונה בספרד הוא 46 שערים.

האשמה השנייה, אולי הבולטת יותר, שייכת לשחקני הספסל. מתוך 75 שערי ליגה שריאל כבשה העונה, רק ארבעה הגיעו משחקנים שעלו מהספסל וזה הנתון הגרוע ביותר של הקבוצה בשלב זה של העונה מאז 2008/09. חסה לא מצליח לחזור מהפציעה, צ'יצ'ריטו לא תורם כמעט כלום והסגל הקצר מתחיל לפגוע בבלאנקוס. האם הם יכולים להתאושש?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully