וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב ירצה שישה חודשי עבודות שירות

2.3.2015 / 11:47

השופט דניאל בארי גזר על בעלי בית"ר ירושלים שמונה חודשי מאסר בפועל, שהומרו לעבודות שירות. טביב הורשע בפציעה בנסיבות מחמירות ובהעלמת ראיות: "מכפישים אותי, אין לי עבר פלילי"

צילום: קובי אליהו

בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב, ירצה שישה חודשי עבודות שירות, כך קבע שופט בית משפט השלום בתל אביב, דניאל בארי. טביב נמצא אשם בפציעה בנסיבות מחמירות ובהעלמת ראיות במסגרת פרשה שהתרחשה במרץ 2012, אז הכה ביחד עם אחד מהמאבטחים שלו אוהד קטין של הפועל תל אביב, שהגיע להפגין מול ביתו.

יומיים לאחר שנורה סמוך לביתו בכפר שמריהו, במה שהמשטרה מגדירה כניסיון חיסול, התייצב היום טביב להקראת גזר דינו בבית המשפט, תוך שידו הפצועה חבושה ונתמכת על ידי רצועה. הוא לווה על ידי עורך דינו, ציון אמיר ועל ידי מאבטחים.

לפני הקראת העונש, הממונה על עבודות השירות הודיע שמבחינתו טביב אינו כשיר לעבודות שירות, אבל השופט בארי מתח עליו ביקורת קשה ואמר: "חוות הדעת הזו היא שערוריה. אין לקבל את הטענה כי הוא יפגע בחפים מפשע אם יבצע עבודות שירות. משטרת ישראל תנקוט בכל האמצעים הדרושים".

השופט בארי הטיל על טביב עונש של 15 חודשי מאסר, מהם חמישה בפועל, בגין פציעה בנסיבות מחמירות ו-10 חודשי מאסר, מהם שלושה בפועל, בגין העלמת ראיות. שמונת חודשי המאסר בפועל, הומרו לשישה חודשי עבודות שירות כי השופט החליט שחודשיים מתוכם יהיו חופפים. בנוסף, טביב חוייב לשלם לנער אותו הכה, גיא חסין (היום כבר בגיר) פיצוי בסך 4,000 שקלים.

אלי טביב בבית המשפט. ברני ארדוב
עדיין לא החליט אם להגיש ערעור. טביב היום בבית המשפט/ברני ארדוב

ביציאה מבית המשפט טביב אמר: "השופט גינה את ההתנהגות של אוהדי הפועל תל אביב, אבל לגבי ההחלטה - אני ועורך הדין שלי נשב בימים הקרובים ונחליט מה לעשות עם זה. האם זה גורם לי עוד יותר לרצות לעזוב את ישראל? כן. כי אתה בא להתגונן ובסוף יוצא אשם. הראייה היא מה שקרה לפני יומיים. תתארו לעצמכם שהיה לי נשק והייתי יורה באותו בנאדם - היו מאשימים אותי. קודם כל רוצים שאני ארצח? מתי אני אוכל להתגונן, כשאני אהיה מתחת לאדמה?".

על ניסיון ההתנקשות: "ברור שאני חושש לחיי. לגבי מה שהתקשורת דיברה, אני אמרתי שזה קשרו בכדורגל, לא אמרתי הפועל תל אביב. אני מקווה שהמשטרה תעשה את העבודה שלה ותמצא את אותם אנשים ואז תדעו את האמת בלי להתעסק בכל מיני ספקולציות. ציפיתי שיתפסו את אותם אנשים. גם בעניין של הרימונים וגם במה שקרה לפני יומיים. ואז האמת תצא לאור".

על עתידו בכדורגל הישראלי: "אני צריך עוד כמה ימים לחשוב. המשפחה לוחצת לעזוב. אתם צריכים להבין שאני חי למעלה מ-30 שנה בארה"ב, אני בא לכדורגל ותורם לקהילה ובסוף אני מוצא את עצמי בבית משפט אחרי שנוהגים כלפי באלימות מדי יום".

על התקשורת: "יש אנשי תקשורת שמנסים ליצור לי דימוי שלילי. אבל זה בסדר, יותר חשוב לי איך אני מרגיש ומה חושבים הקרובים אלי, ולא כל מיני כתבים שמנסים ליצור לי תדמית שלילית. מנסים להכפיש אותי וכמובן שזה גם השפיע בבית המשפט. אותם כתבים משמיצים אותי מדי יום ללא שום הוכחה לכך שעשיתי איזשהי עבירה. אין לי עבר פלילי, אומרים 'עבריין מורשע' - על מה, על זה שניסיתי להתגונן? זו שערורייה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אלי טביב בבית המשפט. ברני ארדוב
חושש לחייו. טביב/ברני ארדוב

בבית"ר ירושלים עוקבים בדאגה

אתמול בערב הגיעו אוהדים של בית"ר ירושלים לביתו של טביב בכפר שמריהו על מנת לחזק אותו. צלם וואלה שהגיע למקום על אופנוע ועצר סמוך לביתו, הלחיץ מאוד את הבעלים שנראה עדיין בתוך הטראומה. טביב נראה אתמול חלש מאוד וניכר עליו שהוא עדיין בהלם בעקבות ניסיון ההתנקשות בו, ונראה שבניגוד לפעמים קודמות, האירוע הנוכחי עלול להשפיע על עתידו בבית"ר ירושלים.

בבית"ר ירושלים התעסקו אתמול בשלומו של הבעלים ולא בסוגיה האם ימשיך. השחקנים שקלו מספר דרכים להזדהות עם הבעלים והם עשויים להגיע לביתו בימים הקרובים על מנת לחזק אותו. גורם בבית"ר אמר אתמול ש"אם המשטרה לא תגלה משהו, או יהיה שינוי בתחושות של טביב ובעיקר של אשתו, קשה לראות אותו נשאר, לפחות לא בטווח הארוך. ניתן לו לעבור את גזר הדין, לנוח כמה ימים ואחרי זה נראה איך הוא ירצה להתקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully