וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: מחיר אחיד לאשדוד, זגורי ואזולאי ישוחרר בסוף העונה?

האדומים רוצים למלא את בלומפילד והודיעו על כרטיס אחיד במחיר של 40 שקל. השניים שלא מספקים את הסחורה בהשוואה למשכורתם הגבוהה עשויים לעזוב בקיץ, סילבס מועמד לאמן

one

אחרי שבועיים של שקט יחסי בהפועל תל אביב, נראה כי הפסד בעכו בשבת החזיר שוב את המתח ואת העצבים למערכת האדומה. אתמול (ראשון) לפני אימון הקבוצה ערך היו"ר בארי בן זאב שיחה עם השחקנים בה ניסה לדרבן אותם ואמר: "אתם חייבים להבין את המצב של הקבוצה ואתם אלה שתהיו חייבים להשאיר אותה בליגה. העתיד של המועדון תלוי בכם וגם העתיד שלכם תלוי באיך הקבוצה תסיים את העונה. אף אחד לא רוצה פה את הכתם של ירידת ליגה. אתם חייבים להתעורר ולהילחם עד הסוף גם על הקריירות שלכם". יש לציין שרוב השחקנים נותרו די אדישים לדברי היו"ר.

בתוך כל הרעש והבלגן הניהולי שהשאירה ההנהלה הקודמת, במועדון כבר מנסים לתכנן את העונה הבאה במישור המקצועי. תקציב הקבוצה לא יאפשר לאדומים להביא מנהל מקצועי חדש ונראה כי הם ימנו רק מאמן חדש בעלות סבירה. בהפועל תל אביב יש הרבה מאוד אנשים שרוצים לראות את ברק בכר כמאמן, אך נראה כי הביקוש בשוק לא יאפשר להם להציע לו חוזה אטרקטיבי.

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה עם טל בנין מאמן הפועל חיפה. ניב אהרונסון
התקדמות מקצועית? חיים סילבס/ניב אהרונסון

המועמד הטבעי אחריו הוא חיים סילבס מהפועל רעננה שעשה התקדמות גדולה העונה. עבור סילבס לאמן את הפועל תל אביב תהיה התקדמות מקצועית, ובמועדון מעריכים כי עלות שכרו לא תהיה גבוהה מידי. מיותר לציין כי כרגע אין להפועל תל אביב תקציב שיספיק להביא את אחד המאמנים הבכירים, ולכן סילבס הוא המועמד המוביל לאימון הקבוצה בעונה הבאה.

בלי קשר לזהות המאמן, הבור התקציבי שוב ייאלץ את הפועל תל אביב לבנות על צעירים ועל זרים לא יקרים. כרגע הכוונה בקבוצה היא לשחרר בסוף העונה את ישראל זגורי ושלומי אזולאי, כשגם מעמדו של סארי פלאח לא ברור. השלושה הם בין המרוויחים הגבוהים בסגל האדום ולטענת גורמים במועדון לא מצדיקים את שכרם הגבוה. נראה שהקבוצה שוב תמתח את פניה בעונה הבאה, כל זאת אם אכן היא תשרוד את מאבקי התחתית. כל שחקני הרכש שהגיעו בינואר צפויים לעזוב את המועדון. הדילמה היחידה שנותרה היא לגבי אפולה אדל. אם השוער ישמור על יציבות עד סוף העונה ולא ידרוש חוזה גבוה הוא עשוי להישאר, אך כרגע סיכויו להישאר לא גבוהים במיוחד.

במועדון הודיעו היום על מחיר אחיד בעלות של 40 שקל למשחק הקרוב מול מ.ס. אשדוד: "ישנם רגעים בהם מועדון ספורט נמצא במצבים קשים וכלום לא הולך. הפועל תל אביב האהובה שלנו, כבר הייתה במצבים קשים מאלו בעבר, אבל ידעה לצאת מהם בגדול, בעיקר בזכות ההתגייסות של הקהל שתמיד היה שם בשבילה. היום אנחנו נמצאים שוב במצב כזה, וזה הזמן שלנו להתגייס ולהיות שם לטובת המועדון - כולנו ביחד- שחקנים, הנהלה וקהל. בנוסף נשים וילדים עד גיל 12 ייכנסו חינם לשער 8, שחייב להיות מלא במשפחות אדומות ונמרצות! זה הזמן שלנו להתאחד למען הקבוצה!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully